۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۱۴۶۵۲
در نشست خبری مطرح شد؛

رونمایی از پایگاه جامع امیرالمومنین

رونمایی از پایگاه جامع امیرالمومنین
همزمان با دهه امامت و ولایت، نشست خبری رونمایی از پایگاه جامع امیرالمومنین(ع) در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست خبری رونمایی از پایگاه جامع امیرالمومنین(ع) پیش ازظهر امروز با حضور اهالی رسانه استان قم در ساختمان مرکز کامپیوتری علوم اسلامی نور برگزار شد.

حجت الاسلام مسیح توحیدی مدیر پایگاه جامع امیرالمومنین(ع) گفت: محتوای این پایگاه جامع شامل پنج نسخه نهج البلاغه، ترجمه و شروح به هفت زبان، معجم موضوعی، رویدادهای تاریخی حول محور حضرت امام علی(ع) و صوت متن و ترجمه نهج البلاغه  می باشد، همچنین آیات و روایات درباره ولایت و غدیر نیز در آینده به پایگاه جامع اضافه و بروز رسانی خواهد شد.

وی افزود: در این مجموعه 748 کتاب در موضوع امیرالمومنین(ع) از پایگاه های نورلایب، نورمگز، جامع الاحادیث، تاریخ گردآوری شده است و در حال حاضر این پایگاه به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی پشتیبانی می شود.

گفتنی است 2هزار موسسه، دانشگاه و مرکز علمی عضویت و اشتراک استفاده از نرم افزارهای نور را دارند که در طول سال از داده های علمی این مجموعه استفاده می کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
صلی الله علیک یا امیرالمومنین یا علی بن ابی طالب
1
0