۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۱۴۶۸۴
از سوی امام جمعه شهر پرند صورت گرفت؛

دعوت به پویش اطعام علوی با یک پُرس غذا +فیلم

دعوت به پویش اطعام علوی با یک پُرس غذا +فیلم
امام جمعه شهر جدید پرند با دعوت مردم به پویش اطعام علوی گفت: اگر کسی در روز غدیر به کسی غذا بدهد مانند کسی است که از تمام أنبیاء و صدیقین پذیرایی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهر جدید پرند، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند با اشاره به آغاز دهه ولایت و امامت گفت: در روایتی امام رضا علیه السلام می‌فرماید مَنْ أَطْعَمَ مُؤْمِناً كَانَ كَمَنْ أَطْعَمَ جَمِيعَ الْأَنْبِيَاءِ وَ الصِّدِّيقِين‏ هر کسی در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد. اگر کسی در روز غدیر به کسی غذا بدهد مانند کسی است که از تمام أنبیاء و صدیقین پذیرایی کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: اطعام روز عید غدیر الفبای اقدامی است که ما در تقدیر و تشکر از خدمات ۲۳ ساله رسالت پیامبر گرامی اسلام میتوانیم داشته باشیم. 

کاظمی با تأکید بر اینکه به غدیر عید تمام مسلمین است، افزود: برای شرکت در این پویش و اعلان عید غدیر، نیازی به تهیه غذای فراوان نیست و هر کسی می‌تواند غذای ظهر روز عید غدیر خود را با همسایگان تقسیم کند و حداقل با پخش یک پُرس غذا این روز را گرامی بدارد؛ اعلام روز عید غدیر و تبریک این روز به یکدیگر ملاک است.

تعداد بازدید : 14
ارسال نظرات