۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۱۴۷۴۵
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی:

رئیس جمهور در سفر به کرمانشاه توجه ویژه ای به حوزه فرهنگ و دین داشته باشد

رئیس جمهور در سفر به کرمانشاه توجه ویژه ای به حوزه فرهنگ و دین داشته باشد
کرمانشاه ـ ماموستا شیخی گفت: رئیس جمهور و هیات وزرا در سفر به کرمانشاه توجه ویژه ای به حوزه فرهنگ و دین داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی امروز در دیدار جمعی از روحانیون و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کرمانشاه با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به کرمانشاه اظهار داشت: بی گمان سفر رئیس جمهور به کرمانشاه می تواند منشاء بسیاری از برکات برای استان باشد.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس آسیب ها و خسارت های بسیاری را متحمل شد و امروز هم به علل مختلف در بحث صنعتی، اشتغال و... وضعیت نامطلوبی دارد.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: مغفول ماندن پتانسیل های کرمانشاه خود زمینه ای برای ایجاد و بروز بسیاری از ناهنجاری ها در حوزه های مختلف شده است، از جمله امروز شاهد آمار بالای بیکاری، طلاق، خودکشی و... در این خطه هستیم.

ماموستا شیخی ادامه داد: رئیس جمهور و هیات دولت در سفر فردای خود به کرمانشاه باید نگاهشان جامع باشد و تنها به بخش اقتصاد اکتفا نکنند، امروز حوزه فرهنگ و دین به شدت نیازمند توجه است.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: غفلت از مسایل و معضلات فرهنگی در استان مرزی کرمانشاه می تواند عواقب بسیار ناخوشایندی در آینده رقم بزند، انفعال در انجام امور فرهنگی زمینه ای برای رشد و گسترش جریانات منحرف و تکفیری و سلفی در این دیار خواهد شد.

وی خطر نفوذ جریان های دین ستیز در کرمانشاه را جدی دانست و یادآور شد: باید اذعان کرد که در سال های گذشته کار فرهنگی خاصی در این استان انجام نشده است و همین خلاء خود می تواند زمینه ای برای رشد و تبلیغ گروه ها و جریان های ضددینی و ضداسلامی در کرمانشاه شود./1400/

ارسال نظرات