۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۱۴۸۲۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

مسابقه استانی تولید محتوای غدیر برگزار می شود

مسابقه استانی تولید محتوای غدیر برگزار می شود
عزیزی گفت: همزمان با عید غدیر، مسابقه استانی تولید محتوای غدیر برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار تا ۲۹ تیر است.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به برگزاری برنامه های فرهنگی در حوزه علمیه خواهران لرستان اشاره کرد و بیان داشت: مسابقه استانی تولید محتوای غدیر همزمان با عید غدیر، ویژه بانوان لرستانی برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: بانوان علاقمند به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود در قالب پادکست، اینفوگرافی، موشن گرافی و متن کوتاه ادبی را به آی دی azizi۳۱۳@ به شماره همراه ۰۹۱۷۴۸۱۳۵۰ ارسال نمایند.
وی مهلت ارسال آثار تولید محتوای غدیر را ۲۹ تیرماه اعلام کرد.

عزیزی در ادامه به برگزاری نشست مجازی عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: این نشست مجازی ۲۵ تیر ساعت ۲۱ در بستر فضای مجازی روبیکا برگزار خواهد شد.

وی سخنران نشست مجازی حجاب و عفاف را مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س)الشتر عنوان کرد و گفت: در این نشست به بررسی نقش عفاف و حجاب در استحکام بنیان خانواده پرداخته می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: لینک ورود به نشست مجازی حجاب و عفافhttps://rubika.ir/nasrachegeni اعلام شده است.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه ها مسابقه کتبی دعای ۲۰ صحیفه سجادیه با محوریت دعای مکارم الاخلاق در مدارس علمیه خواهران لرستان بوده که همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، برگزار می‌شود.

عزیزی با اشاره به اینکه این مسابقه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۰صبح در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار خواهد شد، گفت: مسابقه کتبی دعای ۲۰ صحیفه سجادیه با محوریت متن عربی و ترجمه دعا به صورت تستی خواهد بود./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات