۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۷۱۴۹۷۳

آزمون جامع حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می شود

آزمون جامع حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می شود
مدیر کل تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران از برگزاری آزمون جامع این نهاد به صورت متمرکز و ویژه طلاب سطح ۴ خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم راضیه میرعلی ملک از برگزاری آزمون جامع حوزه های علمیه خواهران خبر داد و اظهار داشت: این آزمون ویژه طلاب سطح ۴ و با هدف ارزیابی قدرت استنباط و تحلیل طلاب در حوزه پاسخگویی به مسائل مرتبط با رشته مورد نظر خود و همچنین سطح توان علمی افراد برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون در دوره قبل به صورت استانی برگزار شد ولی امسال با توجه به اهمیت این آزمون و تأکید اساتید و بزرگان به صورت متمرکز برگزار خواهد شد؛ ضمنا سوالات آزمون به صورت کلی و براساس سرفصل ها ارائه خواهد شد.

سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که آزمون جامع امسال در دو نوبت برگزار خواهد شد، ادامه داد: نوبت اول و دوم آزمون به ترتیب در ۳۰ شهریورماه و ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و مدت زمان آزمون نیز با توجه به رشته ها متغیر خواهد بود که در کاربرگ آزمون درج خواهد شد.

خانم میرعلی ملک در پایان خاطرنشان کرد: آزمون جامع در ۴ رشته «فقه خانواده»، «تفسیر تطبیقی»، «کلام اسلامی» و «حکمت متعالیه» برگزار می شود و منابع آزمون جامع هر ر شته و گرایش (به غیر از رشته کلام بر حسب مصوبه گروه علمی مربوطه) مشخص و اعلام شده است.

ارسال نظرات