۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۰۹۹۰۳

چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا پایان خرداد ۱۴۰۱ تمدید شد

چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا پایان خرداد ۱۴۰۱ تمدید شد
رئیس اداره مجامع و همایش‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مهلت ارسال مقالات به چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا پایان خرداد ۱۴۰۱ تمدید شده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آقای مرتضی کرامتی در گفت‌وگویی از تمدید فراخوان ارسال مقالات به چهاردهمین جشنواره علامه حلی(ره) تا پایان خرداد ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار داشت: نظر به درخواست جمعی از طلاب و مدارس حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و موافقت دبیرخانه، جشنواره چهادهم تمدید شده است.

وی همچنین به تشریح دستورالعمل شرکت اساتید در چهاردهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) پرداخت و افزود: بخش اساتید در چارچوب آیین ‏نامه جشنواره علامه حلی(ره) و بر اساس اصول، ضوابط و مقررات برگزار خواهد شد.

رئیس اداره مجامع و همایش‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که در بخش آثار علمی به عنوان یکی از بخش‌های جانبی جشنواره، اساتید دارای مجوز فعال تدریس و حداکثر سن ۵۰ سال(متولدین ۱/۱/۱۳۵۰ و بعد از آن) می توانند مقالات و کتب خویش را ثبت نمایند، ادامه داد: در دوره فعلی، آثار اساتیدی پذیرش می‌شود که مجوز تدریس سطوح ۲ و۳ حوزه‌های علمیه خواهران را داشته و هنگام شرکت در جشنواره، به تدریس در این سطوح اشتغال داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام اساتید خانم عضو سامانه کوثرنت؛ از طریق همین سامانه انجام می شود و بقیه اساتید خواهر و برادر شاغل به تدریس در حوزه های علمیه خواهران که حائز شرایط هستند می توانند از طریق آدرس اینترنتی http://research.whc.ir ثبت نام کنند.

آقای کرامتی با بیان این که در دوره فعلی، فقط قالب اثر به صورت مقاله و کتاب پذیرفته می شود، گفت: کتاب های چاپ شده در ۴ سال اخیر امکان شرکت در جشنواره را دارند؛ ضمنا آثار ارسالی نباید قبلاً به همایش های مشابه همچون «کتاب سال حوزه» و «کتاب سال بانوان» ارسال شده باشد.

وی بیان داشت: فرآیند بررسی آثار بخش اساتید فقط در مراحل استانی و کشوری انجام می‌شود و در این بخش، مرحله مدرسه‌ای وجود ندارد؛ همچنین ارزیابی آثار اساتید بر اساس فرم‌های متناظر موجود در جشنواره انجام و از آثار منتخب اساتید، در بخش جداگانه ای تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

تمدید چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا پایان خرداد ۱۴۰۱/ امکان شرکت اساتید حوزوی در جشنواره چهاردهم

ارسال نظرات