۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۱۴۹۸۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است

شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه انتخابات و صحت آن وابسته به تأیید شورای نگهبان است، گفت: شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از ناظرین شورای نگهبان با تبریک عید بزرگ غدیر خم، گفت: غدیر یک روز نیست بلکه روزی به بلندای تاریخ از گذشته، حال و آینده است و پیام غدیر جهانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب شورای نگهبان تشکیل شد، افزود: شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات و صحت انتخابات وابسته به تأیید شورای نگهبان است، عنوان کرد: شورای نگهبان نبض نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شورای نگهبان اداره ای در عرض دیگر ادارات و سازمان ها نیست بلکه متفاوت با دیگر ادارات است، گفت: شورای نگهبان جایگاه والایی دارد و کسانی که در دفتر نظارت فعالیت می کنند باید بدانند در چه جایگاه مهمی هستند و مأموریتشان سنگین و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: زمانی که یک فرد برای حفظ اسلام و قوانین اسلامی مأمور می شود، سرزنش ها و تهمت هایی که در فضای انتخابات به وجود می آید در اراده و عزم انسان خلاء به وجود نخواهد آورد.

نماینده ولی فقیه درلرستان عنوان کرد: تشکیل شورای نگهبان برای حفاظت از اسلامیت و جمهوریت و ایستادگی پای انقلاب در روزهای سخت است و خدمت در این مجموعه زمانی که بر پایه عدل باشد، مورد پذیرش خدای متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی باید محکم و مستحکم بر پایه حق، انصاف، عدالت، شایسته سالاری، به دور ار تبعیض و خودخواهی و به دور از مادی گرایی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای فراوانی خون خود را پای انقلاب ریختند و امروز جانبازانی داریم که شبانه روز را با درد سپری می کنند، تصریح کرد: همه ما در برابر خون شهدا و ایثارگری جانبازان مسؤول هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز ما حافظ نظامی هستیم که شهدا راه و پرچمشان را به ما سپردند و با کار تلاش و ایجاد سرمایه مردمی و اجتماعی باید در جهت خدمت به نظام و حفظ انقلاب اسلامی تلاش کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات