۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۷۱۵۰۶۵

همه باید وظیفه جهاد تبین را انجام دهیم

همه باید وظیفه جهاد تبین را انجام دهیم
حجت‌الاسلام حاجتی گفت: امروز جهاد تبیین به تعبیر مقام معظم رهبری عظیم‌ترین جهاد است که باید همه ما این وظیفه خطیر را با حضور بین آحاد مردم و صحبت و اقناع عمومی انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی» در دیدار با اعضای گروه جهادی همیاران ولایت خوزستان به مناسبت دهه امامت و ولایت، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و برکات عظیم این دهه پر خیر و برکت اظهار کرد: امروز جهاد تبیین به تعبیر مقام معظم رهبری عظیم‌ترین جهاد است که باید همه ما این وظیفه خطیر را با حضور بین آحاد مردم و صحبت و اقناع عمومی انجام دهیم.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به موقعیت حساس کشور و لزوم آگاهی‌سازی بیشتر و بصیرت بین مردم افزود: مردم ما از اول انقلاب تاکنون در موقعیت‌ها و شرایط سخت و گوناگون وفاداری خود را به نظام اسلامی و کشور ثابت کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه این امر وظیفه مسئولان را در شرایط کنونی مهم‌تر کرده است ادامه داد: وجود گروه‌های جهادی از دل مردم و با حرکت‌های مردمی و خودجوش امید را بیش از پیش در دل مردم زنده و احیا می‌کند.

 

 

«امیرحسین سوخته‌زاده» ضمن ارائه گزارش از عملکرد این گروه در ماه های اخیر در اهواز و استان پیشنهاداتی جهت فعالیت در حوزه اشتغالزایی مطرح و پیشنهاد شد.

 

مسئول گروه همیاران ولایت خوزستان با اعلام اینکه فعالیت گروه در ماه‌های اخیر منسجم و مستمر بوده است تصریح کرد: این گروه در بسیاری از حوزه‌ها از جمله عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، مسکن و اشتغال بوده است.

ارسال نظرات