۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۱۵۱۵۷
حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی:

تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی برای اولین بار در کشور اجرا شده است

تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی برای اولین بار در کشور اجرا شده است
معاون پژوهش حوزه های علمیه با حضور در دوره تربیت مدرس مهارت های پژوهشی گفت: این دوره به منظور تأمین مدرسان مهارت مهارت‌های پژوهشی در کل کشور اجرا شده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه، در جمع شرکت‌کنندگان دوره تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی، در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم حضور یافتند.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی، گزارش کوتاهی از وضعیت ترویج پژوهش در واحدهای آموزشی ارایه کرده و افزود: تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی برای اولین بار و به‌منظور تامین مدرسان مهارت‌های پژوهشی در کل کشور اجرا شده است.

سپس حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان ضمن سخنانی بر اهمیت پژوهش و ضرورت حفظ و ماندگاری علم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین راهکار ماندگاری علم، مانوس شدن اهل علم با قلم و ورودشان به عرصه پژوهشگری است، افزودند: شیخ انصاری‌ها و آخوند خراسانی‌ها به مدد قلم و پژوهشگری و تالیف آثار ماندگارشان زنده و در‌ بین اهل علم حضور دارند.

مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های حوزه در واحدهای آموزشی به نقش آقای مقیمی در پویایی پژوهش اشاره کرده و اظهار داشت: الحمدلله با آمدن جناب آقای مقیمی حاجی، اقدامات خوبی در پژوهش در حوزه انجام شده است.

گفتنی است دومین مرحله ترریت مدرس مهارت‌های پژوهشی از روز شنبه۲۵ تیرماه شروع و تا روز چهارشنبه مورخ ۲۹ تیرماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات