۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۱۵۲۴۷
حجت الاسلام کریم زاد:

۱۵۰ مبلّغ با محوریت کودک و نوجوان در بوستان‌های قم فعالیت دارند

۱۵۰ مبلّغ با محوریت کودک و نوجوان در بوستان‌های قم فعالیت دارند
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی از فعالیت 150 مبلغ در 5 بوستان قم در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی امروز در نشست خبری تشریح برنامه های تبلیغی ماه محرم که در سالن جلسات غدیر دفتر تبلیغات اسلامی در قم برگزار شد ضمن تبریک سالروز ولادت امام موسی بن جعفر(ع) گفت: در احوالات امام موسی کاظم(ع) آمده است که هنگامی که ماه محرم فرا می رسد حالات ایشان عوض می شود و غم و اندوه در چهره شان مشخص می شد.

وی افزود: ۱۵۰ مبلغ در شهر قم در حال فعالیت های تبلیغی با محوریت کودک و نوجوان در ۵ بوستان هستند و همچنین از سوی دفتر تبلیغات اسلامی مبلغانی در حرم حضرت معصومه(س) مشغول به فعالیت تبلیغی هستند.

حجت الاسلام کریم زاد گفت: بر اساس آسیب شناسی های صورت گرفته موضوعات مختلفی برای ارائه به مردم مانند «زیست مومنانه»، «جایگاه ایثار در خانواده»، «مولفه های تقویت روحی و امید» ، «مواسات» و مباحثی در زمینه مهدویت از جمله موضوعاتی است که مبلغان در ایام ماه محرم به آن می پردازند.

وی تصریح کرد: دعوت های مردمی زیادی از طریق سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله سازمان زندان ها، فرماندهی انتظامی و... برای اعزام مبلغ داشته ایم و هرچقدر به ماه محرم نزدیک می شویم درخواست های تبلیغی از سوی مردم بیشتر هم می شود.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: بیش بینی ما این است که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه ۹هزار مبلغ در قالب ۲۱۰ گروه تبلیغی اعزام شوند و اعزام ها هم به صورت فردی و هم به صورت گروهی خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به فعالیت مبلغین در فضای مجازی اظهار داشت: مبلغان به واسطه شناخت خود از محل تبلیغی و در جهت حفظ ارتباط مستمر با مخاطبان و عموم مردم، کانال های مجازی ایجاد کردند تا محتوای تبلیغی در آن قرار بدهند و ارتباط خود را با محل تبلیغ داشته باشند؛ اکثر مبلغان از فضای مجازی غافل نبوده و در این فضا نیز به فعالیت های تبلیغی خود می پردازند.

علی اکبر زهدی

ارسال نظرات