۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۷۱۵۲۸۴

نسخه الکترونیکی کتاب «انسان ۲۵۰ساله» منتشر شد + لینک دانلود

نسخه الکترونیکی کتاب «انسان ۲۵۰ساله» منتشر شد + لینک دانلود
پس از گذشت یک دهه از انتشار کتاب حلقۀ دوم انسان ۲۵۰ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتشارات صهـبا نسخۀ الکترونیک این کتاب را به مخاطبان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نظر به استقبال گسترده از «حلقات انسان ۲۵۰ساله» و محور قرارگرفتن آن در حلقات بحث و تدریس و پس از گذشت یک دهه از انتشار کتاب حلقۀ دوم انسان ۲۵۰ساله، انتشارات صهـبا نسخۀ الکترونیک این کتاب را به مخاطبان بزرگوار اهدا کرد؛ تا مشکلات تهیۀ کتاب، مانع مطالعۀ این منبع مهم و ارزشمندِ معرفتی نشود و هم‌اکنون مخاطبان عزیز می‌توانند حلقۀ دوم و سوم این کتاب را به‌صورت رایگان دانلود و استفاده کنند.

در این نسخه با لمس برخی قسمت‌های متن، می‌توانید از ویژگی‌های تعاملی کتاب استفاده کنید.

قابلیت‌های این کتاب این است که با زدن روی عناوین فهرست، به صفحۀ مورد نظر منتقل خواهید شد، هرجای کتاب روی کادر صفحات بزنید به صفحۀ فهرست اول کتاب منتقل خواهید شد، عنوان فصل در بالای صفحات، شما را به ابتدای فصل ارجاع می‌دهد، در هر جای کتاب، متن آبی رنگ، نشانۀ وجود پیوند است که برخی ارجاعات موجود در پاورقی‌ها، از آن جمله است. همچنین در فهرست‌های انتهای کتاب، شمارۀ صفحات ارجاعی، به رنگ آبی و قابل لمس است.

مخاطبان برای استفاده بهتر از امکانات این نسخه، از نرم افزار Adobe acrobat برای بازکردن فایل استفاده کنند؛ همچنن می‌توانند برای تهیۀ نسخۀ چاپی این کتاب، به پایگاه اینترنتی www.sahba.ir یا کتاب فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

هدیۀ ویژۀ عید غدیر خم نسخۀ الکترونیکی-تعاملی کتاب حلقۀ دوم انسان ۲۵۰ ساله (PDF)

نسخۀ الکترونیکی-تعاملی کتاب حلقۀ سوم انسان ۲۵۰ ساله (PDF)

تعداد بازدید : 51
ارسال نظرات