۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۱۵۳۴۰
نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد؛

بایسته های برخورد با مفاسد اخلاقی/ خشن نشان دادن پلیس؛ توطئه دشمن

بایسته های برخورد با مفاسد اخلاقی/ خشن نشان دادن پلیس؛ توطئه دشمن
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی خشن نشان دادن پلیس را توطئه دشمن دانست و به تبیین بایسته های برخورد با مفاسد اجتماعی و اخلاقی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با تقدیر و تجلیل از پلیس امنیت اخلاقی، گفت: کسانی که در فضای مجازی و رسانه‌ها زحمات پلیس امنیت اخلاقی را زیر سؤال می‌برند بصیرت ندارند.

وی افزود: جمع آوری البسه با نماد‌های شیطان پرستی در شهر کاشان و دستگیری زنی که مردان را آرایش و با افتخار کلیپ آن در فضای مجازی منتشر می کند، از وظایف پلیس امنیت اخلاقی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه پلیس امنیت اخلاقی حافظ امنیت خانواده‌های متدین است، خشن نشان دادن پلیس را توطئه دشمن دانست و اظهار داشت: پلیس در برخورد با مفاسد اخلاقی مشاوره دهنده است.

وی افزود: در برخورد با مفاسد اجتماعی و اخلاقی ارشاد مهربانانه، تبیین عاقلانه و تنبیه عاقلانه وجود داشته باشد.

به گفته وی همه اقشار جامعه، اصناف، ادارات، نهاد‌ها و مسؤولان باید در کنار پلیس و با پلیس و از پلیس حمایت کنند تا خانواده‌ها و جامعه در امنیت کامل باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به پنجم تیرماه سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور، گفت: نخستین نمازجمعه در اسلام به دلیل نداشتن امنیت در مکه توسط پیامبراکرم(ص) برگزار نشد، بلکه توسط سفیر ایشان در مدینه اقامه شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: پیامبراکرم(ص) نخستین نماز جمعه خود را در مسجد قبا و امیرمومنان(ع) نیز نخستین نماز جمعه را بعد از ۲۵ سال خانه نشینی برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نماز جمعه را به عنوان یک نهاد معرفی کردند، افزود: نهاد نماز دارای سه ویژگی مردمی، انقلابی و جهادی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: نماز جمعه به تعبیر معظم له یک نهاد رحمانی است به این معنی که چتر نماز جمعه بر سر همه مومنین گسترده بوده و برای هدایت همه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات