۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۱۵۳۴۳
مدیر جامعة الزهرا:

هر کجا که طلاب احساس مسئولیت کنند، ورود پیدا خواهند کرد

هر کجا که طلاب احساس مسئولیت کنند، ورود پیدا خواهند کرد
خانم برقعی گفت: باید به گونه ای برنامه‌ریزی کنیم تا بانوان طلبه در عرصه‌های مختلف احساس مسئولیت کنند، زیرا هر کجا احساس مسئولیت کنند، ورود پیدا خواهند کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی اعضای شورای بانوان مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب استان قم با سرکار خانم سیده زهره برقعی و جمعی از مدیران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن جلسات مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این نشست، هر یک از اعضای شورای بانوان مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در عرصه‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره پرداختند و ورود طلاب در عرصه‌های مختلف آموزشی، تبلیغی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن تسلیت به مناسبت هفتم تیر، سالروز شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاوران انقلاب، عنوان کرد: دغدغه‌های مبلغان و فعالان فرهنگی از جمله دغدغه‌های ما است و ما به دنبال راهکار برای رفع مشکلات هستیم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این نشست به سؤالات و برخی دغدغه‌های اعضای مجمع پاسخ گفت و اظهار داشت: الحمدلله با برنامه‌هایی که در دست اقدام است، برنامه‌هایی صورت گرفته و کارویژه‌های طلاب در دستور کار است تا طلاب پس از فارغ التحصیلی در چه جایگاه‌هایی می‌تواند مشغول به کار شوند.

خانم برقعی تصریح کرد: ما باید عرصه‌هایی را برای طلاب ایجاد کنیم تا بتوانند در آن عرصه برنامه‌ای را اجرا کنند.

وی به ارتباط جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با نهادهای مختلف اشاره کرد و در ادامه با اشاره به موضوع تبلیغ و فعالیت‌های تبلیغ در این مؤسسه علمی حوزوی، اظهار داشت: در بخش تبلیغ، بانوان مبلغ به صورت موضوع محور و مخاطب محور در رده‌های سنی مختلف از مهدکودک تا دانشگاه تربیت می‌شوند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به لزوم شبکه ای بودن فعالیت‌های تبلیغی، گفت: هم اکنون طرح شمیم دانش آموزش در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حال اجرا است و در صورتی که مدارس دخترانه درخواست داشته باشند، بانوان مبلغ به آن مدرسه اعزام می‌شوند.

برقعی همچین به فعالیت‌های جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بخش بین الملل اشاره کرد و بیان داشت: ما مبلغان بین المللی خوبی داریم، چنانچه طلاب هندوستان مدرسه ای به نام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأسیس کردند و به تربیت بانوان طلبه مشغول هستند.

وی به فعالیت مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اشاره کرد و گفت: این مرکز در تابستان سال جاری بیش از ۱۸۰ دوره مهارتی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنین به برنامه‌های فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: دوره‌های آموزشی مناسبی در رابطه با فضای مجازی در دستور کار است که ان‌شاءالله به زودی شاهد بروز و حضور فعالان فضای مجازی خواهیم بود.

برقعی در ادامه تصریح کرد: ما باید به گونه ای برنامه‌ریزی کنیم تا بانوان طلبه در عرصه‌های مختلف احساس مسئولیت کنند، هر کجا که طلاب احساس مسئولیت داشته باشند، ورود پیدا خواهند کرد.

ارسال نظرات