۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۱۵۴۰۰
آبفروش:

هیأت‌های مذهبی از ظرفیت لطایف قرآنی بهره‌مند شوند

هیأت‌های مذهبی از ظرفیت لطایف قرآنی بهره‌مند شوند
دبیر جامعه ایمانی مشعر بر لزوم بیان لطایف قرآنی در هیأت‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در برخی از هیأت‌ها که مطالب قرآنی بیان می‌شد، مخاطبین رضایت بسیاری داشته‌اند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رحیم آبفروش در ششمین نشست جمعی از منبری‌های جوان هیأت‌های کشور که در قرارگاه منتظران شهادت پلاک ۳۱۳ جنب مقدس جمکران قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در این سلسله نشست‌ها یک نگاه و محور مشخص وجود دارد، اظهار داشت: نگاه ما این است که امر جهاد تبیین مقام معظم رهبری را اجابت کنیم.

وی با بیان اینکه امسال نخستین محرمی است که می‌توانیم این امر را اجابت کنیم، مطرح کرد: مصادیق و شواهدی که برای منبر محرم نیاز است با یک مشارکت جمعی در این نشست جمع بندی می‌شود.

دبیر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه امیدواریم در این نشست بتوانیم نهایت استفاده و بهره را ببریم، عنوان کرد: لطایف قرآنی به عنوان یک الگو که بتواند در هیأت‌های مختلف پیاده شود، در این نشست بیان شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در برخی از هیأت‌ها که از لطایف قرآنی استفاده می‌شد، مخاطبین رضایت بسیاری داشته‌اند.

آبفروش از برگزاری کمیسیون‌های مختلف در حاشیه این نشست یاد کرد و گفت: در این کمیسیون‌ها نظرات مختلف به بحث و گفت‌وگو گرفته می‌شود و سپس با ادبیات مناسب به مخاطبین منتقل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نشست فرماندهان عملیات محرم، نقش رزم می‌کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم طی این نشست جلوه‌های زیبایی از این نقش رزم رقم بخورد و بتوانیم از فرصت محرم به بهترین شکل بهره‌مند شویم.

ارسال نظرات