۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۱۵۴۱۶
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی لرستان:

حجاب ریشه در فرهنگ اعتقادی و اجتماعی مردم دارد

حجاب ریشه در فرهنگ اعتقادی و اجتماعی مردم دارد
حجت الاسلام موسوی حجاب را یک مطالبه عمومی خواند و گفت: حجاب ریشه در فرهنگ اعتقادی و اجتماعی مردم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید عیسی موسوی، ظهر امروز در همایش حجاب «غیرت علوی و سیره فاطمی» که با حضور بانوان ستادی سازمان و مدیرت جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد و چگنی برگزارشد، گفت: حجاب ریشه در فرهنگ اعتقادی و اجتماعی مردم دارد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی لرستان حجاب را یک مطالبه عمومی خواند و افزود: حجاب از اول امری اجباری نبود و یکی از مؤلفه های انقلاب اسلامی استقبال از حجاب بوده است.

وی به توطئه های دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با رواج بی حجابی و بدحجابی در جامعه اسلامی سعی در انتقال فرهنگ مبتذل به جامعه مذهبی ما دارند و فروپاشی کانون خانواده ها را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: زنان جامعه اسلامی ما به خاطر اصالت و سنت دینی که دارند خواهان ترویج بی حجابی درجامعه نیستند و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی باید جلوی رواج بی حجابی گرفته شود.

وی بر ضرورت توجه مادران به حفظ حجاب تأکید کرد و گفت: با تربیت صحیح و اسلامی فرزندان خود در کانون خانواده ها به ارتقای فرهنگ دینی در جامعه کمک کنیم.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به کانون خانواده ها و کمرنگ کردن ارزش ها در جامعه اسلامی با استفاده از فضای مجازی و هزینه کردن به دنبال رواج بی بندوباری است، گفت: توجه به آثار و برکات حفظ حجاب و آثار مخربی بی حجابی باید جلوی رواج توطئه های دشمن گرفته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات