۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۱۵۱۶۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

مسابقه فرهنگی عفاف و حجاب ویژه بانوان لرستانی برگزار می شود

مسابقه فرهنگی عفاف و حجاب ویژه بانوان لرستانی برگزار می شود
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقه فرهنگی عفاف و حجاب ویژه بانوان لرستانی خبر داد و گفت: ارسال آثار در زمینه حجاب و عفاف تا پایان تیر ادامه دارد.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: حوزه علمیه خواهران لرستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف مسابقه فرهنگی حجاب را برای عموم بانوان در نظرگرفته است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این مسابقه استانی با محوریت ایده‌های عفاف و حجاب برگزار می شود و بانوان استان می توانند ایده های خود را در این زمینه به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان ارسال نمایند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آثار ارسالی بانوان می تواند در قالب عکس و فیلم با محوریت عفاف و حجاب باشد و مهلت ارسال آثار در این دوره از مسابقات فرهنگی تا پایان تیر ماه است.

عزیزی با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان داشت: آثار باید مردمی، ساده و دارای خلاقیت در امر تبلیغ عفاف و حجاب باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه اظهارکرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و بیان آثار و برکات حفظ حجاب در جامعه در اولویت برنامه های تببلیغی خواهران مبلغ قرار دارد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: نهادینه سازی و ترویج حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش در جامعه سبب ارتقای امنیت روحی و روانی و اخلاق در جامعه می شود.

وی خاطرنشان کرد: تحکم بنیان خانواده ها و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی از دیگر آثار و برکات ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است./9451/  

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات