۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۷۱۵۴۵۹
امام جمعه الیگودرز:

شهدا بزرگترین سرمایه انقلاب هستند

شهدا بزرگترین سرمایه انقلاب هستند
حجت الاسلام سرلک شهدا را بزرگترین سرمایه انقلاب خواند و گفت: به برکت شهدا امروز شاهد عظمت و اقتدار کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای لرستان و 612 شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا سعادت و توفیق بزرگی است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند شهدا و خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند، افزود: بزرگترین سرمایه انقلاب ما شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی ما از  کم ترین تجهیزات دفاعی برخوردار نبودیم، خاطرنشان کرد: ملت ایران در آن دوران 8 سال در سایه قدرت ایمان مقاومت کردند

حجت الاسلام سرلک یادآور شد: شهدا با خون خود به کشور عزت دادند و دشمن را مأیوس کردند و عامل پیشرفت و اقتدار کشور شدند.

وی به وجود مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروز دنیا درگیر مشکلات اقتصادی بوده و با وجود این مشکلات، اما اقتدار امروز کشور و موفقیت در عرصه های مختلف مرهون خون شهدا است.

امام جمعه الیگودرز بیان کرد: تلاش در جهت تحقق آرمان های پاک شهدا که همان آرمان های انثلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، ارزشمند بوده و ماندگار است.

وی در پایان به برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: خانواده های شهدا سرمایه انقلاب بوده و تا پدران و مادران شهدا زنده هستند باید قدر این نعمت های بزرگ را بدانیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات