۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۱۵۴۹۳
امام جمعه بروجرد:

هیأت های مذهبی زمینه تحول جوانان را فراهم کنند

هیأت های مذهبی زمینه تحول جوانان را فراهم کنند
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه محرم فرصت خوبی برای ما شیعیان است، گفت: با برنامه ریزی باید تلاش شود که زمینه تحول جوانان در هیأت های مذهبی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز، در گردهمایی سرپرستان هیأت های مذهبی و مداحان آئینی شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: باید خداوند را شاکر باشیم که دارای مکتبی هستیم که همه آن فرصت و معنویت است.

امام جمعه بروجرد افزود: ایام محرم و صفر فرصتی برای خودسازی و توسل به امام حسین(ع) بوده و از این فرصت ها با برنامه ریزی باید به خوبی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: هر حرکتی برای برپایی عزای امام حسین(ع) و خدمت به عزاداران خوب و مطلوب است اما برندگان اصلی کسانی هستند که در این ایام متحول شوند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: امام حسین(ع) در زمان محاصره دشمن به نماز می ایستند، می خواهد به من و شما بگویند که من برای نماز شهید شدم من شهید نماز هستم.

وی تأکید کرد: باید به به اقامه نماز اهمیت بسیاری داده شود و فرهنگ اقامه نماز اول وقت در جامعه به ویزه بین نسل نو نهادینه شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مسئولان سرپرستان هیأت های مذهبی مسئولیت سنگینی بر بر دوش دارند، گفت: باید در هیأت های مذهبی زمینه تحول جوانان فراهم شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات