۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۱۵۶۰۷
آیت الله اعرافی:

طلاب و روحانیون ایثارگر پرچم های افتخار حوزه های علمیه هستند

طلاب و روحانیون ایثارگر پرچم های افتخار حوزه های علمیه هستند
مدیر حوزه های علمیه گفت: طلاب و اساتیدی که منتسب به دستگاه با عظمت شهدا هستند، پرچم های افتخاری برای حوزه می‌باشند و ایثارگران نمونه های باشکوه برای نظام و حوزه هستند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی در دیدار مجمع نمایندگان طلاب شهید و ایثارگر حوزه علمیه گفت: جامعه اسلامی بالاخص حوزه های علمیه، قدردان ایثارگران و خانواده های آنان می باشد و خدمت در چنین نهادهایی که یاد شهدا مورد توجه است، افتخار و عظمت بالایی را می طلبد.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه ابراز داشت: طلاب و اساتیدی که منتسب به دستگاه با عظمت شهدا هستند، پرچم های افتخاری برای حوزه می‌باشند و ایثارگران نمونه های باشکوه برای نظام و حوزه هستند که پیشگام در جهاد تبیین و الگوی مناسب برای آرمان های انقلاب و اسلام می‌باشند.

وی با تاکید برتفکر منظومه وار در حوزه علمیه خاطرنشان ساخت: خروجی و ماندگاری هدفمند و همچنین توجه به معیشت هدفمند نگاه جامع مدیریت حوزه می باشد و به این امر مهم اهتمام ویژه ای دارد.

آیت الله اعرافی در ادامه ابراز داشت:‌ حوزه علمیه برای ایثارگران روحانی در منظومه برنامه های خود امتیازی لحاظ کرده است و همچنین رسیدگی های ویژه آموزشی و مهارتی برای ایثارگران روحانی و خانواده های آنان باید مورد توجه باشد.

ارسال نظرات