۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۱۵۶۱۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه های مهارت افزایی زوجین در مدارس علمیه خواهران

برگزاری کارگاه های مهارت افزایی زوجین در مدارس علمیه خواهران
عزیزی از برگزاری کارگاه های مهارت افزایی زوجین در مدارس علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و گفت: مدرسین این دوره مشاوران فعال در عرصه زن و خانواده هستند.

سمیه عزیزی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: سلسله کارگاه های مهارت افزایی زوجین با عنوان «رازهای خوشبختی» ویژه خوهران طلبه و مبلغه متاهل در مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره آموزشی به صورت فشرده با حضور خواهران طلبه و مبلغه حوزه علمیه خواهران لرستان در مدارس ۱۳ گانه استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بنای مقدس خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه و نقطه آغازین زندگی اجتماعی انسان و نخستین کانون تمدن و آرامش بشر، از اهمیت بالایی برخوردار است.

عزیزی سلامت سازی خانواده را از وظایف مهم حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: با توجه به تأکیدات دینی بر کارکردهای خانواده و نقش زنان در تحکیم و تعالی این نهاد مقدس و کاهش بزه های اجتماعی، این دوره آموزشی ویژه خواهران طلبه و مبلغ برگزار می شود.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی ارتقای توان تبلیغی خواهران مبلغ و طلب در عرصه تبلیغ و هدایت دینی جامعه است.

عزیزی در ادامه به برگزاری مسابقه کتبی دعای مکارم الاخلاق، دعای 20 صحیفه سجادیه در سراسر مدارس علمیه خواهران لرستان اشاره کرد و گفت: در این دوره 66 نفر از طلاب شرکت داشتند که 30 نفر امتیاز لازم را کسب کرده اند.

وی با اشاره به انتخاب 5 نفر از این افراد به عنوان برگزیده، خاطرنشان کرد: به این افراد جوایزی اهدا خواهد شد./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات