۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۱۵۶۵۲
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

انسجام مردم در عملیات مرصاد مثال زدنی بود

انسجام مردم در عملیات مرصاد مثال زدنی بود
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: عملیات دستاوردهای زیادی برای ما داشت و توانستیم شقی ترین دشمنان خود را در این نقطه از پای در بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در آیین گرامیداشت عملیات مرصاد که در محل یادمان شهدای مرصاد برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس طوفان سنگینی بود که دشمن را زمین کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افرود: در این عملیات حمله گسترده نفاق با حمایت دنیای استکبار با هوشیاری امام راحل، ایثار رزمندگان و پشتیبانی مردم به شکست منافقین ختم شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شجاعت رزمندگان و حضور گسترده مردم نبود ما با چالش های زیادی مواجه می شدیم اما به حمد خدا این عملیات دستاوردهای زیادی برای ما داشت و توانستیم شقی ترین دشمنان خود را در این نقطه از پای در بیاوریم.

سردار ریحانی گفت: بدون تردید نقش رهبری های حضرت امام و ولی فقیه در همه چالش ها در حوادث این ملت را به ساحل نجات خواهد رساند.

وی ادامه داد: انسجام و اتحاد مردم در این عملیات مثال زدنی است و مردم این مزدوران را خائن به کشور می دانستند و همه برای مقابله با آنها به میدان آمدند.

سردار ریحانی بیان داشت: حضور مردم سد منافقین و دشمنان را در این منطقه شکست داد، اینها تجربه هایی است که باید هر زمان با هم متحد باشیم و بر اساس اصول و ارزش‌های دینی، ولایتمداری و راه شهدا بمانیم همانطور که تا کنون نشان دادیم که بر این اصول استوار بوده و هستیم.

وی گفت: ما ملت سربلند، پیروز و در همه بسترها با آهنگ حرکت پر شتابی به جلو خواهیم رفت./1400/

ارسال نظرات