۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۱۵۶۸۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی لرستان در ماه محرم

اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی لرستان در ماه محرم
لرستان- حجت الاسلام قدرتی گفت: مبلغان استان به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می شوند و با حضور در بین عزاداران حسینی به تبیین قیام عاشورا می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در همایش نسل حسینی، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین(ع)، گفت: مناطق تبلیغی استان شناسایی شده اند و از ظرفیت مبلغان در ماه محرم استفاده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: مبلغان استان به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می شوند و با حضور در بین مردم، نسل جوان و عزاداران حسینی به تبیین قیام عاشورا، تلاش در جهت ترویج ارزش ها و پاسخگویی به شبهات می پردازند.

وی در ادامه به اوج گیری دوباره ویروس کرونا در استان لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا مراسم عزاداری محرم در فضای باز مدارس و سالن های ورزشی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید و بیان کرد: حضور در جلسه عزای سیدالشهدا (ع) وخدمت در آستان ایشان، توفیقی است که نصیب هر فردی نمی‌شود.

وی با اشاره به سیاه‌پوشی و فضاسازی محیطی توسط هیئات مذهبی استان لرستان بیان کرد: این اقدام باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در سراسر استان انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: برگزاری مراسم‌های پیشواز و چاووش‌خوانی را از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای ایام عزاداری محرم است.

حجت الاسلام مهدوی اظهار کرد: هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق و گاز، هماهنگی با سازمان جهادکشاورزی جهت توزیع نذورات در هیأت های با نرخ تنظیم بازار، هماهنگی جهت برخی تخفیفاتی همچون چاپ بنر و هماهنگی با شرکت بیمه از جمله خدماتی است که برای هیئات پیش‌بینی شده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات