۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۷۱۶۰۰۹
طی مراسمی صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری در خوزستان

رونمایی از پوستر همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری در خوزستان
خوزستان_آیین رونمایی از پوستر همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری در خوزستان با حضور مدیر حوزه‌های علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین رونمایی از پوستر همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری در استان خوزستان با حضور حجت‌الاسلام بهرام پور مدیر حوزه‌های علمیه استان و سعید اختلاط، ارشد وزارت دفاع در استان خوزستان و هیئت همراه برگزار شد.

 حجت الاسلام بهرام پور در ابتدای این آیین ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به بیان نکاتی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ذاتی هر مسلمانی است و همه ما باید این وظیفه خطیر را در جامعه انجام دهیم.

مدیرحوزه‌های علمیه استان خوزستان در خصوص همایش تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری تصریح کرد: این کار بسیار پسندیده و جالبی است که از طرف سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در حال برگزاری است و ما هم با تمام توان حامی این همایش در امر علمی و پژوهشی و برگزاری آن هستیم.

در بخش دیگری از این مراسم ارشد وزارت دفاع در استان خوزستان به اقدامات دفاعی و پدافندی وزارت در استان خوزستان پرداخت و مباحث مختلفی را در خصوص تبیین اندیشه های دفاعی مقام معظم رهبری بیان داشت.

همچنین قائم مقام ریاست تبیین اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری در استان خوزستان به تببین بخش های انجام کار این همایش در استان خوزستان پرداخت و قول مساعدت و شرکت پرشور علما و طلاب حوزه علمیه استان خوزستان را در این همایش از مسوولین امور پژوهش حوزه علمیه خواهران و برادران گرفت.

در این جلسه مصوب شد، یک پیش همایش بزرگ در یکی از مراکز سطح شهر اهواز برای تببین این همایش و گفتمان آن برای روحانیون و طلاب برگزار گردد.

در پایان حکم مسوولیت حجت‌الاسلام آریا خاکی و خانم اشرفی مسوولین پژوهش حوزه‌های علمیه استان خوزستان به آنها ابلاغ شد./٩۴۵۴/

ارسال نظرات