۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۱۶۰۱۶
همزمان با سراسر کشور:

سوگواره دانش آموزی "احلی من العسل" در آران و بیدگل برگزار می‌شود

سوگواره دانش آموزی
اصفهان – فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان آران و بیدگل از برگزاری سوگواره دانش آموزی احلی من العسل درشهرستان آران و بیدگل همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، احمد اسماعیلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: سوگواره احلی من العسل همه ساله در ششمین روز از ماه محرم همزمان در سراسر کشور در شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

وی افزود: سوگواره احلی من العسل امسال در روز ششم محرم از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه با حضور باشکوه تشکل‌های دانش آموزی، دانش آموزان دهه هشتادی و نودی، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی مساجد و هیات نوجوانان درآستان مقدس باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع) شهرستان آران و بیدگل برگزارمی شود.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان آران و بیدگل گفت: این مراسم با قرائت قرآن توسط دانش آموزان برتر کشورآغاز و با شعرخوانی نوجوانان، سخنرانی و مداحی ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: پیش بینی می‌شود نزدیک به یکهزار نفر در سوگواره دانش آموزی احلی من العسل شهرستان آران و بیدگل شرکت داشته باشند.

وی قاسم ابن الحسن نوجوان شجاع درعرصه عاشورا حسینی را بهترین الگو برای نسل نوجوان و جوان امروز کشور دانست و افزود: قاسم ابن الحسن تا آخرین لحظه با ولایت و همراه با ولایت تا شهادت بود و شهادت را شیرین ترازعسل تعریف و تعبیر کرد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان آران و بیدگل همچنین روحیه حماسی و دشمن ستیزی قاسم ابن الحسن و پایبند بودن به عهد و پیمان با ولایت را ازمهمترین پیام‌های این نوجوان عرصه کربلا و عاشورا اعلام کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات