۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۱۶۱۱۷
سردار محمدرضا موحد:

تحقق اهداف انقلاب نیاز به مجاهدت و صبر دارد

تحقق اهداف انقلاب نیاز به مجاهدت و صبر دارد
فرمانده سپاه استان قم گفت: پیام شهدای حرکت‌های جهادی این است که امروز تحقق آرمان‌های انقلاب و اسلام همچنان به تلاش، مجاهدت و صبر نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قم، سردار محمدرضا موحد شب گذشته در همایش جهادگران آسمانی که در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار شد، با اشاره به برخی از ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی قم اظهار کرد: تلاش ما این است که بتوانیم تا روز چهارشنبه میزبانی مطلوبی از خانواده شهدای حرکت‌های جهادی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند «ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کار این کشور را به سامان برسانیم» و این فرمایش تاکیدی بر همگانی شدن گفتمان جهادی در سراسر کشور است.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر گسترش جمعیت جهادگران و خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت گفت: شهدای جهادی به وظایف خود عمل کردند و ما اینجا هستیم که به پیام شهدا عمل کنیم که این پیام ادامه دادن حرکت‌های جهادی است.

وی ادامه داد: پیام شهدا این است که امروز تحقق اهداف انقلاب و اسلام همچنان به تلاش، مجاهدت و صبر نیاز دارد و در ادامه مسیر نباید ترس و واهمه‌ای داشته باشیم.

ارسال نظرات