۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۱۶۱۵۹
امام جمعه بروجرد بیان کرد؛

اخلاق، مؤلفه ای مهم در انجام فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر

اخلاق، مؤلفه ای مهم در انجام فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر
لرستان- حجت الاسلام حسینی بر ضرورت توجه به اخلاق در عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با آرامش و متانت همراه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: احیای فریضه واجب مربه معروف و نهی از منکر نیاز جامعه و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن است.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه همه ما موظف هستیم به فریضه امر به معروف و نهی از منکر عمل نماییم، افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید با آرامش و متانت همراه باشد.

وی با بیان اینکه توجه به اخلاق در عمل به فریضه وجاب امربه معروف و نهی از منکر از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: عمل به این مهم در سایه آرامش و متانت اثرگذار است و مخاطب آن را می پذیرد.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید از ادارات دولتی و نهادهای خصوصی شروع شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر فراگیر است و در جامعه با آن سر و کار داریم.

وی اظهار کرد: کم فروشی و گران فروشی در واحدهای صنفی و برخورد مناسب با ارباب رجوع در ادارات نیز شامل امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه برخی با بی قانونی در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند، بیان داشت:  امروز همه دستگاه‌های دولتی مصمم هستند تا با بی قانونی مبارزه کنند.

حجت الاسلام حسینی به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی اقدامات لازم را انجام خواهد شد و جلوی بی قانونی ها گرفته می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات