۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۷۱۶۰۳۷
مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول نورآباد:

احیای امربه معروف و نهی از منکر از اهداف قیام عاشورا است

احیای امربه معروف و نهی از منکر از اهداف قیام عاشورا است
لرستان- جهان پور احیای امربه معروف و نهی از منکر را نیاز جامعه و لازمه حیات جامعه خواند و گفت: احیای این فریضه مهم از اهداف قیام عاشورا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، منظر جهان پور، در جمع طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد، به اهمیت فعالیت تبلیغی مبلغان در ماه محرم و صفر، گفت: از این فرصت های تبلیغی باید در جهت ترویج و تبیین ارزش ها استفاده شود.

مدیر مدرسه علمیه ریحانة الرسول نورآباد بر ضرورت توجه به اهداف قیام عاشورا در ایام تبلیغی افزود: دشمن شناسی، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) بود.

وی خاطرنشان کرد: از فرصت تبلیغی ماه محرم باید در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ولایتمداری، ایثار و شهادت در جامعه استفاده شود.

جهان پور بر ضرورت احیای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و بیان داشت: ترویج این مهم لازمه حیات جامعه و نیاز امروز جامعه است.

وی با اشاره به اینکه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهداف مهم قیام عاشورا است، گفت: این مهم باید در اولویت برنامه ها و فعالیت های تبلیغی قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد عنوان کرد: ترویج و تبلیغ این فریضه واجب نیازمند  همت جهادی و انقلابی است، طلاب با ترویج و نهادینه سازی ارزش ها بین نسل جوان و نوجوان جلوی رواج ضدارزش ها را باید بگیرند.

وی به دسیسه های فرهنگی دشمن برای کمرنگ کردن ارزش ها در جامعه اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: فرهنگ‌ سازی اهداف قیام عاشورا نیاز امروز مسلمانان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

جهان پور یادآور شد: واقعه عاشورا عبرت‌های بزرگی برای جهان اسلام داشته است و نهادینه سازی این ارزش ها در زمینه ارتقای دینی جامعه و هدایت صحیح نسل نو نقش آفرین است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات