۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۱۵۴۹۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران

کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران
عزیزی از برگزاری کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: این دوره با هدف تقویت فعالیت تبلیغی طلاب برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: کارگاه آموزشی روش های حل تعارض بین زوجین ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران خرم آباد برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی امروزصبح به میزبانی مرکز تخصصی زینبیه (س)خرم آباد برگزار شد، افزود: در این دوره آموزشی روش ها و اصول حل تعارض بین زوجین برای طلاب تشریح شد.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه های آموزشی شیوه های دعوت به نماز اشاره و عنوان کرد: این دوره آموزشی نیز فردا(سوم مرداد) برگزار می شود.

عزیزی بیان کرد: کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز ویژه خواهران طلبه پایه اول و دوم مدارس علمیه خواهران، ائمه جماعات مدارس و خواهران مبلغه خرم آبادی برگزار خواهد شد.

وی گفت: طلاب مدارس علمیه خواهران در این دوره راهکارهای تبلیغ اصولی و علمی دعوت به نماز به ویژه دعوت نوجوانان و جوانان به این فریضه واجب الهی را فرا می گیرند.

عزیزی یادآور شد: کارگاه آموزشی شیوه های دعوت به نماز با همکاری ستاد اقامه نماز و معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان و با سخنرانی حجت الاسلام محمد جواد چراغی برگزار می شود./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات