۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۷۱۶۱۶۸
مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان تأکید کرد؛

ضرورت تقویت وحدت و همدلی در بین ارکان مسجد

ضرورت تقویت وحدت و همدلی در بین ارکان مسجد
لرستان- حجت الاسلام رضا حقیان بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی در بین ارکان مسجد تأکید کرد و گفت: هماهنگی و همفکری بین ارکان مسجد بستر تقویت برنامه های مسجد محور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام رضا حقیان، ظهر امروز در نشست توانمند سازی مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد، بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی در بین ارکان مسجد تأکید کرد و گفت: هماهنگی و همفکری بین ارکان مسجد بستر تقویت برنامه های مسجد محور است.

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه نبود هماهنگی و مشورت بستر ایجاد مشکلات در برنامه های مسجد محور است، افزود: هر برنامه مسجد محوری باید با مشورت امام جماعت و با همفکری ارکان مساجد اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: ارکان مسجد شامل ائمه جماعت،هیئت امنا، پاگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی هنری، هیأت های مذهبی، خدام و مؤسسات قرآنی است.

حجت الاسلام حقیان در ادامه گفت: هماهنگی و همفکری بین ارکان مسجد لازمه شکوفایی مساجد و احیای کارکرد های مسجد محور است.

وی با تأکید بر تعاون و همفکری و پرهیز از تفرقه در کارها در برنامه های مسجد محور عنوان کرد: ارکان مساجد با نیت خدایی، حفظ وحدت، با همفکری و مشورت در مساجد فعالیت نمایند.

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان  از مساجد به عنوان پرچمدار حرکت به سمت تمدن اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: آسیب شناسی و رفع آسیب های اجتماعی از برنامه های مهمی است که در مساجد باید مورد توجه قرار گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات