۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۷۱۶۲۳۸

ناهماهنگی عجیب مسؤولان و لغو یک برنامه مهم درباره شهید کریمیان در قم

ناهماهنگی عجیب مسؤولان و لغو یک برنامه مهم درباره شهید کریمیان در قم
ناهماهنگی عجیب مسؤولان سبب شد تا طلاب و روحانیون و مردم قم از فیض حضور در مراسم وداع با پیکر شهید حجت الاسلام کریمیان محروم شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در حالی که قرار بود امروز جمعه 14 مردادماه طلاب و فضلای حوزه در محل مؤسسه امام خمینی(ره) مکان تحصیل شهید حجت الاسلام کریمیان شهید مدافع حرم با پیکر وی وداع کنند، ناهماهنگی مسؤولان سبب لغو این برنامه مهم شد.

این در حالی است که اطلاع رسانی های گسترده ای در سطح رسانه ها و فضای مجازی به منظور انتقال پیکر شهید حجت الاسلام کریمیان به موسسه امام خمینی( ره) محل تحصیل ایشان صورت گرفته بود و طلاب و روحانیون و دیگر اقشار مردمی خود را آماده کرده بودند تا در مراسمی باشکوه با شهدا تجدید پیمان و با این شهید والا مقام وداع کنند.

معاونت فرهنگی مؤسسه امام خمینی در توضیحاتی مختصر در کانال خود آورده است: متاسفانه به دلیل پاره ای ملاحظات از سوی مسئولان استان مازندران و ناهماهنگی برخی افراد مسئول در قم ، پیکر شهید کریمیان بعد از طواف در حرم سحرگاه امروز به مازندران منتقل شد و برنامه وداع با شهید در مؤسسه نیز لغو گردید. شرمنده همه دوستان هستیم.

به نظر می رسد این سطح از ناهماهنگی مسؤولان در برنامه ای با این میزان از اهمیت قابل تامل و البته غیر قابل پذیرش است و انتظار می رود مسوولان پاسخی قانع کننده به افکار عمومی بدهند.

گفتنی است، پیکر مطهر طلبه شهید مدافع حرم، محمد امین کریمیان شب گذشته بعد از حضور کوتاه در جمع عزاداران هیئت ثارالله و هیئت رزمندگان اسلام و طواف در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، جت تشییع و خاکسپاری به زادگاهش مازندران انتقال داده شد.

حسین عجمی
ارسال نظرات