۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۱۶۲۶۴

همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه برگزار شد
کرمانشاه - همایش شیرخوارگان حسینی امروز مصادف با هفتم ماه محرم در مزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش شیرخوارگان حسینی امروز مصادف با هفتم ماه محرم در مزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام یوسف احمدی بیان کرد: امروز همه ما دور هم جمع شدیم که اعلام کنیم راه اباعبدالله الحسین علیه السلام با شهادت حضرت علی اصغر علیه السلام تمام نمی شود بلکه این راه تازه شروع شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: تمام مادران زهرایی و زینبی که در این مسیر قدم برداشته اند با سرافرازی در مقابل استکباری که می خواهد خانواده ها را از هم بپاشاند، ایستادگی می کنند.

وی گفت: امروز مادران اینجا در کنار مزار شهدایی حاضر شده اند که جانشان را فدا کردند تا اسلام از بین نروند تا انقلاب از بین نرود مادرانی که این فرزندان را تربیت کرده‌اند و امروز در مزار آنها هستید اکنون پیر و فرتوت شده اند الان آمده‌اند در کنار این مادران قرار گرفته اند که اعلام کنند همچنان با صلابت ایستادگی میکنند و نسل در نسل شما هم اینطوری این راه ادامه دهند.

حجت الاسلام احمدی گفت: مردم در عید غدیر جریان میلیونی در کشور راه انداختن که این جریان را به جریان ظهور وصل کنند و همه دهه نودی ها را به میدان آوردند و ۱۴۰۰ ها را و این نسل ۱۴۰۱ منتظر ظهور خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: همانطور که پیر جماران در پاسخ سوال چگونه می خواهید انقلاب کنید، فرمود لشکر من در قنداق ها خوابیده اند.

وی گفت: مادرانی که فرزندان را امروز به اینجا آورده اند که وقت ظهور کنند بدانیم ولی زمان ما می گویند سربازان ما سربازان من همان هایی است که این مادران فرزندانشان را در کنار مزار شهدای کرمانشاه آمده اند تا اعلام کنند به ظهور به حرکت درآمده ما دیگر نمی گذاریم اتفاقی که برای امیرالمومنین افتاد و همچنین برای سیدالشهدا دوباره اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام احمدی گفت: علی علیه السلام حلقه اتصال بین زمین و آسمان است، امیرالمومنین گفت من راه های آسمان را بهتر از راههای زمین و بلدم اما سربازانی مثل سربازان شما نداشتم طوریکه وقتی در محراب شهادت شهید شد یک عده گفتند مگر علی نماز هم می خواند که در محراب به شهادت برسد! امیرالمومنین چنین نسلی را داشته است!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: این نسل اینجا آمده اند بیعت کنند که واقعه سیدالشهدا دیگر تکرار نشود درود بر شما مادران پاکدامنی که فرزندانی تربیت می کنید که این نسل را متصل کنند به نسل آخرالزمان؛ حضرت آقا می فرماید ما به زمان ظهور نزدیک شده ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مادران بدانند تربیت فرزندان دست پدر نیست، دست مادر است، همان طور که حضرت نوح خودش پیغمبر بود اما خانمش منحرف شد، فرزندنش هم منحرف شد، اما نگاه کنید حضرت آسیه پاکدامن بود اما همسرش کافر بود موسی علیه السلام در دامن آسیه پرورش پیدا کرد، یعنی مادران در آن نقش به سزایی در تربیت فرزندان دارند. لذا امیرالمومنین می فرماید بروید همسری پیدا کنید که این همسر فرزندان شجاعی را برای من تربیت کند مثل حضرت عباس علیه السلام که در دامن ام البنین علیه السلام پرورش پیدا کرد./1400/

ارسال نظرات