۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۱۶۳۱۱

وزیر دفاع از نمایشگاه توانمندی‌های دانش بنیان وزارت دفاع بازدید کرد

وزیر دفاع از نمایشگاه توانمندی‌های دانش بنیان وزارت دفاع بازدید کرد
امیر آشتیانی گفت: این وزارتخانه از ابتدای سال تاکنون در تولید محصولات غیر نظامی رشد دو و نیم برابری را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ آشتیانی، ­وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های دانش بنیان وزارت دفاع با اشاره به تولیذات وزارت دفاع گفت: مجموعه‌های این وزارتخانه از ابتدای سال تاکنون در تولید محصولات و خدمات غیر نظامی و ارائه آن به بخش خصوصی و صنعت کشور، رشد دو نیم برابری را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثبت کرده است.

نمایشگاه قابلیت‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تولید و اقتصاد دانش‌بنیان صبح سه‌شنبه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی دیگر از مسئولان وزارت دفاع افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل بخش‌های حمل و نقل (زمینی، دریایی و هوایی) ، سلامت، ایمنی و تجهیزات پزشکی، انرژی (نفت، گاز، انرژی‌های نوین)، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سایبری، زیرساخت عمران و معدن، مواد، پتروشیمی، امنیت غذایی و کشاورزی و لوازم خانگی، زیرساخت‌های قطعات الکترونیک و داده‌های مکان محور است.

ارسال نظرات