۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۱۶۳۶۳
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

ولایت فقیه در عصر غیبت پرچمدار اسلام ناب محمدی در جهان است

ولایت فقیه در عصر غیبت پرچمدار اسلام ناب محمدی در جهان است
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: در عصر حاضر ولایت فقیه پرچمدار اسلام حقیقی و جریان وهابیت ادامه دهنده همان اسلام اموی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم عزاداری ایام محرم در شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا با حضور آیت الله محسن حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تورج بهادری، مدیرعامل این واحد، معاونین و کارکنان شرکت نیشکر دهخدا در سالن ورزشی این شرکت برگزار شد.

آیت الله حیدری در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، بیان داشت: کربلا یک نقطه جغرافیایی خاص نیست بلکه نماد حادثه‌ای است که خارج از زمان و مکان به وقوع پیوسته و هیچ‌گاه فقط مربوط به تقابل امام حسین (ع) و یزید ابن معاویه نبوده؛ بلکه تقابل دو جریان اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام اموی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تقابل این دو جریان از زمان امیر‌المومنین علی(ع) شروع شد و اوج آن در نهضت عاشورا دیده شد و با ظهور حضرت قائم(عج) خاتمه می‌یابد در واقع قیام امام زمان برای ختم این تقابل و در هم پیچیدن جریان اسلام جعلی اموی است.

وی در پایان تصریح کرد: در این تقابل اهل بیت(ع) پرچمدارن اسلام محمدی(ص) بودند و بنی امیه و پرچمدارن اسلام تقلبی اموی، همچنین در عصر حاضر ولایت فقیه پرچمدار اسلام حقیقی و جریان وهابیت ادامه دهنده همان اسلام اموی است. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات