۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۷۱۶۳۷۱

شهیدان آمدند تا جهاد تبیین رهبری و ولایت‌مداری را گوشزد و روایت کنند

شهیدان آمدند تا جهاد تبیین رهبری و ولایت‌مداری را گوشزد و روایت کنند
حاج حسین یکتا در شب وداع با سردارکابلی در بهشهر از این شب با عنوان شب قرار و وصال یادکرد که شهیدان آمدند تا جهاد تبیین رهبری و ولایت‌مداری را گوشزد و روایت کند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حاج حسین یکتا در شب تاسوعای حسینی در بین مردم ولایتمدار و شهیدپرور بهشهر در آیین وداع با سردار شهید مدافع حرم حاج رحیم کابلی در جوار مصلای بزرگ بهشهر اظهار کرد: حاج رحیم برای ارباب یار می گیرد  و این شب وداع نیست ؛ شب قراره و شب عهدوپیمان است.

وی افزود: یارگیری حاج رحیم برای انقلاب است و این شب، شب عاشقی است تا در شب تاسوعا در کنار هم و شب رزق آسمانی باشد.

این یادگار هشت ساب دفاع مقدس گفت: این شب، شب عمل الصالحات و آغازی برای پایان است و شهیدان همه را بیقرار کردند و همه در قرارگاه آمدند و از شهید علمداری و روایت ها می آموزند.

به گفته یکتا این شب، شب جنگ روایت ها و جهاد تبیین است و شاهد و راوی آمده و این شب؛شب آرزوهاست.

وی افزود: شب جمع شده هایی است که به دعوت شهید آمدند و شب علمدار است و همچنان که حضرت ابوالفضل علمداری کرد؛ شهید کابلی و همسنگران هم علمداری می کنند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه این شب الحاق و اتصال است، یادآور شد: خیلی ها از شر شیطان فرار کرده و بین دو دست شهید قرار گرفتند و برای الحاق به حضرت حق آمدند و شب وصال است و شهید آمد تا دست ما را در دست بقیه الله بگذارد و وداع آسمانی برای مردم شهر است.

یکتا افزود: در لحظه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشت غواصان آمدند و به ما نظر کردند و  این شهیدان هم به موقع به دادمان رسید.

وی با اشاره به اینکه شهید کابلی خیلی حضرت زهرایی بود، خاطر نشان کرد: شهید کابلی شهیدی بود که در مسیر ارباب و کربلا و عقیله بنی هاشم بود و مگر می شود شهیدی اینچنین باشد  و در مراسمش حضرت زهرا(س) نیاید.

به گفته یکتا، این شب سفره و شب آسمانی است و شب رقم خوردن قضا و قدرهاست واگر شهید می‌توانست صحبت می‌کرد که در بالا چه خبر است.

وی افزود: این شب، شبی است که از یک طرف شیطان امان نامه داده و شهید هم برات بهشت داده و شب قمربنی هاشم است و همه دعوت هستندو شب سفر دل به کربلا و خیمه گاه است .

به گفته یکتا، شب چشم و دل بازشدن و طی طریق و توبه کردن و خلوت و انس با خدا و امام زمان است.

یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه خون شهدا اثر می کند و سرهای بریده در شامات تقدیرهاعوض کرد، یادآور شد: شهدای مدافع حرم در گمنامی رفتند و در خوشنامی آمدند و آمدند تا قول بگیرند تا پای کار دین خدا باشیم.

وی گفت: عالم بهم ریخته و احسن الحالی در راه است و باید خود را برای تمدن اسلامی آماده کنیم که ذبح عظیم فتح عظیم دارد و خون حاج قاسم کلید فتح بیت المقدس است.

یکتا افزود: امروز با  عزت کربلا  رفتیم و صدام با ذلت بالای دار رفت و خون شهدای مدافع حرم هدرنرفته و  با زیبا تجمع خدایی،عاشورایی،کربلایی و زیبامهمانی و سفره آسمانی با ما حرف می زنند.

وی گفت: این عزاداری به دعوت شهید دارای حکمت است و چرا الان اومد؟چه پیام و حرکت و قیامی دارد؟ امشب به دعوت شهید آمدید شهدا کار خود کردند و به جوانی و نوجوانی آمدند. 

یادگار دفاع مقدس گفت: امروز شهید کابلی مبعوث به رسالت است و در مبعث رفت و در محرم برای رسالتی آمد و با همه ماحرف زد و برای یاری دین خدا از ما قول گرفت.

یکتا افزود: شهدابرکت هستند و باید ظهور ارباب و زندگی برکتی بخواهیم که لحظه لحظه هایشان برکت است.

وی افزود: حضرت آقا فرمود شهدا ستاره اند و این شهید دست ما را در دستان امام زمان (عج) می گذارد و به حق این دهه، اشک ها و خون به ناحق ریخته شده شهدا مسیر انقلاب با همه‌مشکلات و مصائب و در  این عزاداری و بزم آسمانی الحاق ما الحاق به کربلا شود.

یکتا گفت: این شب؛ شب  اذن ورود به خیمه است و  شب وصال است وشهدا به همه فکر و نیت ما توجه می کنند و باید نیتی کنیم که اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج/ی

ارسال نظرات