۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۱۶۳۹۷

فریاد کودک زخمی فلسطینی؛ اسرائیل دولت نیست؛ قاتل کودکان است

فریاد کودک زخمی فلسطینی؛ اسرائیل دولت نیست؛ قاتل کودکان است
ویدئوهایی از فریادهای دردناک کودکان فلسطینی که طی حمله اخیر رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی در حمله اخیر خود به غزه ۳۴ فلسطینی از جمله شش کودک و دو زن را به شهادت رسانده و بیش از ۲۰۰ فلسطینی را مجروح کرده است.

در یک ویدئو، دختربچه فلسطینی که آثار حمله صهیونیست‌ها بر سر و صورت او پیداست، فریاد می‌زند که رژیم اسرائیل دولت نیست، قاتل کودکان است.

در ویدئوی دیگری ، فریادهای کودکان غرق در خون در پی حمله دیشب (شنبه شب) رژیم صهیونیستی به منطقه رفح و تلاش یک نفر برای آرام کردن آنها دیده می‌شود.

در حمله دیشب صهیونیست‌ها به نوار غزه «خالد المنصور» فرمانده منطقه جنوبی «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی وی را به برنامه‌ریزی و نظارت بر تعدادی از عملیات‌های نظامی نوار غزه متهم کرده است. این رژیم، منصور را از «خطرناک‌ترین افراد تحت تعقیب» می‌دانست و نام وی را در کنار نام فرمانده ارشد سرایا القدس «اکرم العجوری» (که در خارج از غزه زندگی می‌کند) قرار داده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین بویژه جهاد اسلامی در واکنش به این حملات، بیش از ۵۰۰ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کردند./۹۸۸

ارسال نظرات