۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۷۱۶۴۳۸
شورای نگهبان در پیامی:

خبرنگاران قلم را سلاح مقابله با تهاجمات و عملیات روانی دشمن قرار داده اند

خبرنگاران قلم را سلاح مقابله با تهاجمات و عملیات روانی دشمن قرار داده اند
شورای نگهبان در پیامی کرد: خبرنگاران کسانی‌اند که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با تهاجمات رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن قرار داده‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، روابط عمومی شورای نگهبان در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، از زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران قدردانی کرده و روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

ماهیّت رسانه و اصحاب آن، جامه عمل پوشاندن به عنصر امانت، صداقت، مسئولیت و در یک کلام تجسّم تعهد است و ۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه کسانی است که با سلاح قلم، برای آگاهی بخشی به جامعه، شبانه روز تلاش می‌کنند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه کسانی‌اند که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با تهاجمات رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن و قدرت‌های سلطه ‌گر قرار داده‌اند.

۱۷ مرداد ماه، یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی از این سرزمین مقدس است که برای یافتن حقیقت و انعکاس و رساندن آن به مردم، پرچم رسالت اطلاع رسانی را به دست گرفته و چراغ راه افکار عمومی شده‌اند.

ر واقع خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای کشور با احساس مسئولیت ملی و انقلابی در صحنه‌های مختلف حضوری فداکارانه و شجاعانه داشتند و در این راه مبارک و خطیر، شهدای فراوانی را در دوران دفاع مقدس و میدان‌های پس از آن، تقدیم کرده‌اند.

روابط عمومی شورای نگهبان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، از زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران قدردانی کرده و روز خبرنگار را گرامی می‌دارد.

ارسال نظرات