۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۱۶۶۵۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مدیران منش شهدا را سرلوحه زندگی و کار خویش قرار دهند

مدیران منش شهدا را سرلوحه زندگی و کار خویش قرار دهند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مدیران و دولتمردان باید زندگی و منش شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را سرلوحه زندگی و کار خویش قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با خانواده های جانبازان «منوچهر قیاسی» و «جهانشاه پیری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدارها اظهار داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون و وام دار شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امام راحل برای ایثارگران و رزمندگان اسلام جایگاه بسیار والایی در نظر داشتند، ایشان درباره شهدا و جانبازان می فرمایند که این عزیزان ولی نعمتان ما هستند.

آیت الله علما افزود: مدیران و دولتمردان باید زندگی و منش شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را سرلوحه زندگی و کار خویش قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: شهیدان با کاری که انجام دادند تا روز قیامت بر گردن یکایک ما حق دارند زیرا امنیت امروز ما نتیجه شهادت طلبی و جهاد این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که قدردان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و کسانی که جان خود را برای اقتدار این نظام در طبق اخلاص گذاشتند، باشیم./1400/

ارسال نظرات