۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۱۶۷۱۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

در جنگ سه روزه اخیر، جبهه مقاومت به تنهایی رژیم صهیونیستی را منکوب کرد

در جنگ سه روزه اخیر، جبهه مقاومت به تنهایی رژیم صهیونیستی را منکوب کرد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: درجنگ سه روزه اخیر جنبش جهاد اسلامی به تنهایی مقابل اسرائیل ایستاد و رژیم صهیونیستی را منکوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: قبل از انقلاب یاران امام را به دلیل حمایت از امام از جمله آیت الله سعیدی‌ها و آیت الله غفاری‌ها زندانی و شکنجه کردند.

وی با اشاره به سالروز آزادی اسرای دفاع مقدس از اسرای جنگ تحمیلی به عنوان سرمایه‌های نظام نام برد و افزود: ائمه جماعات و امامان جمعه چهارده گانه شهرستان با دعوت از آزادگان و استفاده از خاطرات آن‌ها به تقویت ایمان جامعه کمک کنند.

حجت الاسلام والملسمین حسینی با اشاره به اینکه مساجد شهرستان با دعوت از آزادگان، ضمن تجلیل از آن‌ها و بیان خاطرات شان از مسجد ایمان بگیرند، اظهار داشت: یکی از راه‌های تقویت ایمان بیان خاطرات آزادگان در مساجد است.

وی در ادامه با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در جنگ سه روزه اخیر، گفت: جبهه مقاومت پیش از در جنگ ۵۰ روزه ۵ هزار موشک به طرف اسرائیل شلیک کرد، اما در جنگ سه روزه اخیر ۴ هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد.

حجت الاسلام والملسمین حسینی ادامه داد: اسرائیل که مدعی پدافند هوشمند گنبد آهنین است توان مقابله با مقابل ۴ هزار موشک جبهه مقاومت نداشت و در این نبرد ۵۸ شهرک رژم صیونیستی موشک باران و ۴ موشک نیز به فرودگاه بین المللی بن گورین اسرائیل اصابت کرد تا رژیم صهیونیستی برای آتش بس دست به دامان کشور‌های عربی شود.

به گفته وی در جنگ‌های گذشته کل جبهه مقاومت پاسخ اسرائیل می‌داد، اما در جنگ سه روزه اخیر جنبش جهاد اسلامی به تنهایی مقابل اسرائیل ایستاد و رژیم صهیونیستی را منکوب کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با محکوم سخنان باطل اخیر یکی از سران فتنه که نخواست نامی از او در تریبون مقدس نماز جمعه برده شود، گفت: انسان به هر میزان هم که در اوج باشد، باید مراقب خطر نفاق و شیطان باشد.

به گفته وی افرادی که در گذشته دارای پست و مقام و منصب بودند و مورد تأئید امام هم بودند ملاک بر تأیید بودن امروز آن‌ها نیست، برای تأئید آن‌ها حال امروز این افراد است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه در مقابل توهین به مقدسات نباید سکوت کرد، ابراز داشت: در جلسه‌ای که به مقدسات توهین می‌شود، اگر توان استدلال ندارید از آن جلسه خارج شوید.

وی با اشاره به اینکه همنشینی با اهل باطل مهمترین دلیل سقوط برخی از انقلابیون است، گفت: امیرمومنان می‌فرماید شیطان در درون برخی تخم گذاری و در دامان آن‌ها شیطان جدید تولید می‌شود و شیطان به جای آن‌ها سخن می‌گوید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک روز خبرنگار از خبرنگارانی که اخبار را بدون هیچ دخل و تصرفی به مردم و جامعه منعکس می‌کنند و روشنگری می‌کنند و پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند تقدیر و تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) را الگوی تمار عیار خبرنگاران دانست و افزود: اگر حضرت زینب (س) در کربلا نبود تا روایتگر واقعه کربلا باشد، کربلا در کربلا مانده بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات