۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۷۱۶۷۳۶
امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد؛

خودنمایی دوباره فتنه ۸۸ و آزمون سخت برای اصلاحات

خودنمایی دوباره فتنه ۸۸ و آزمون سخت برای اصلاحات
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: فتنه 88 بار دیگر در قالب یک بیانیه خودنمایی کرد و این یک آزمون سخت برای اصلاحات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اسلام آبادغرب اظهار داشت: فتنه 88 بعد از گذشت بیش از یک دهه در هفته گذشته در قالب یک بیانیه بار دیگر خودنمایی کرد اما این بار نه تنها اصل ولایت بلکه سربازان ولایت را در قالب و قامت مدافعان حرم مورد توهین و جسارت قرار دادند و این حلقوم های ناپاک به شهدای حرم عزیزانی که جان عزیز خودشان را برای دفاع از اهل بیت(ع) و اسلام در طبق اخلاص گذاشتند، توهین نمودند و بجای تقدیر و تشکر مورد اهانت و سرزنش قرار دادند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: شهدای مدافع حرم و در رأس ایشان شهید سلیمانی و شهید همدانی بر قله افتخار و عزت این مرز و بوم قرار دارند، کاری که مدافعان حرم انجام دادند در مقایسه با شهدای 8 سال دفاع مقدس در رتبه بالاتری قرار دارد چرا که در جنگ تحمیلی همه دشمن را که به سمت مرزهای ما در حال هجوم بوده را مشاهده نمودند و عموم ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی از حرکت جهادی رزمندگان در طول 8 سال حمایت و دفاع کردند.

وی افزود: اما شهدای عزیز مدافع حرم در سوریه و دیگر کشورها با ملامت ها و تهمت های فراوانی روبرو بودند و عده ای بی بصیرت که قدرت تحلیل ندارند بی احترامی می کردند و علت حضور و جهاد نیروها و مستشاران ایرانی در سوریه و عراق درک نکرده و نمی کنند.

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: ما در دفاع مقدس فقط جنگ نظامی داشتیم اما مدافعان حرم ما هم از حرم و هم از حریم دفاع کردند و به گونه ای هم جهاد نظامی داشتند و هم جهاد تبیین را انجام دادند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب افزود: کسانی که با داعش، آمریکا و صهیونیست ها علیه مدافعان حرم همصدا شده اند، این یک آزمون سخت برای اصلاحات است که مرزبندی خود را با داعشی های وطنی مشخص کنند، بزرگان اصلاحات و کسانی که لباس و عمامه پیغمبر را بر سر گذاشته اند اگر در وجودشان غیرت، دین، آزادگی و حریت است و بدنبال اصلاح هستند باید زاویه و موضع خود را با این نابخردان مشخص کنند.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 خسارت ها فراوان مالی و اقتصادی به اماکن عمومی و خصوصی  وارد شد، افت صادرات نفت، تحریم های فلج کننده و فزاینده با چراغ سبز فتنه 88 به وجود آمد.

حجت الاسلام زمانی موسوی بیان داشت: ارسال ماهواره خیام چراغ امیدی در دل متخصصان ما روشن کرد و ان شاءالله دانشمندان ایرانی به ثریا دست پیدا خواهند کرد.

این استاد حوزه با اشاره به مسائل بومی اظهار کرد: شهرستان اسلام آبادغرب آرام آرام درحال تبدیل شدن به یک شهرستان صنعتی است و این آلودگی های صنعتی مردم را آزرده و نفس کشیدن را سخت کرده است، مسئولین باید هرچه سریعتر درخصوص چندین کارخانه که آلودگی بیشتری دارند پیگیری نموده استاندارهای لازم را برای رفع آلودگی بکار بگیرند.

امام جمعه اسلام آبادغرب در پایان سخنان خود از حضور پرشور عموم مردم، مسئولین، هیئات مذهبی و نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج در عزادارای ها و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش تقدیر و تشکر نمود./1400/

ارسال نظرات