۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۷۱۶۷۶۹
امام جمعه ساری تأکید کرد؛

تقویت تولید؛ راه حل مشکلات کشور

تقویت تولید؛ راه حل مشکلات کشور
مازندران - امام جمعه ساری بر ضرورت استفاده از ظرفیت های داخلی برای به حرکت در آوردن تولید تأکید کرد و گفت: داروی حل مشکلات کشور تقویت تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار وزیر اقتصاد، گفت: دین اسلام که دین عزت مؤمن، انسانی و ایمانی است به هیچ وجه فقر را بر نمی تابد و خواهان زندگی و معیشت مناسب است.

وی، ایران اسلامی را کشوری غنی با منابع خدادای بسیار معرفی کرد و افزود: متأسفانه علی رغم این ثروت غنی در برخی موارد محرومیت ها، نابسامانی ها و فقر مردم نگران کننده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه بررسی افزایش کاهش افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی عملکرد دولت ها در رسیدگی به معیشت مردم را نشان خواهد داد، گفت: ایران اسلامی به عنوان کشوری غنی و ثروتمند نباید فقیر در آن وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برنامه ریزی صحیح به منظور استفاده صحیح از منابع موجود تأکید کرد و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی، سیاسی های تولید و دانش بنیان شدن اقتصاد را جدی بگیریم می توانیم بهترین از این رشد کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری عنوان سال تولید، اشتغال آفرین و دانش بنیان خاطرنشان کرد: امسال مسأله تولید در شعار سال با تأکید بر رفع موانع، حمایت و پشتیبانی مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه تولید هنوز از بیماری هایی رنج می برد و در کشور روان نشده است، بیان داشت: باید تولید در کشور تقویت شود و اتمام پروژه های نیمه تمام مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

وی با تأکید براین که باید از ظرفیت های اقتصادی داخلی برای به حرکت در آوردن تولید استفاده کنیم، تصریح کرد: داروی حل همه مشکلات امروز کشور تقویت تولید است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات