۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۷۱۶۸۱۲

کتاب پدر عشق و پسر به چاپ پنجاه و چهارم رسید

کتاب پدر عشق و پسر به چاپ پنجاه و چهارم رسید
کتاب پدر، عشق و پسر داستانی آیینی و عاطفی با موضوع کربلا به چاپ پنجاه و چهارم رسید.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، این کتاب به صورت مشخص درباره رابطه عاطفی حضرت علی اکبر (ع) و امام حسین (ع) است.

وی افزود: داستان پدر، عشق و پسر در کربلا اتفاق می‌افتد و از حضور حضرت علی اکبر (ع) که حضوری ویژه در صحنه کربلاست سخن گفته می‌شود.

این نویسنده ادبیات آیینی گفت: کتاب از آن نظر ویژه است که داستان از زبان یک راوی خاص یعنی اسبی به نام عقاب روایت می‌شود و گویی این اسب معجزه وار بیش از ۱۰۰ سال زندگی کرده و همراه بزرگان بوده است.

این نویسنده ادبیات آیینی گفت: داستان پدر، عشق و پسر این گونه پیش می‌رود که گویی لیلا مادر حضرت علی اکبر (ع) مشغول تیمار اسب یا همان عقاب است و از چشمان عقاب ماجرای کربلا را می‌خواند.

سلیمانی افزود: سخنان مهمی که میان پدر و پسر رد و بدل شده است ماجرای رجز خوانی حضرت علی اکبر (ع) و حتی امان نامه‌ای که برای آن حضرت آمده و در نهایت شهادت حضرت علی اکبر (ع) از زبان عقاب روایت می‌شود.

نویسنده ادبیات آیینی گفت: کتاب پدر، عشق و پسر زبانی بسیار جذاب و دلنشین دارد و پس از پایان خواندن، دوست داری دوباره از نو کتاب را شروع کنی و این شدکه من ۵۰ بار تا کنون این کتاب را خوانده ام.

کتاب پدر، عشق و پسر را سید مهدی شجاعی نوشته و انتشارات نیستان منتشر کرده است.

ارسال نظرات