۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۱۶۸۷۲
با حضور آیت الله علما انجام شد؛

رونمایی از پوستر اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی

رونمایی از پوستر اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی
کرمانشاه ـ در آیینی با حضور آیت الله علما و دیگر مسؤولان نوزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، از پوستر این اجلاس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در آیینی  که امروز با حضور آیت الله مصطفی علما و دیگر مسؤولان نوزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در کرمانشاه برگزار شد، از پوستر این اجلاس رونمایی گردید.

در این مراسم، آیت الله مصطفی علما در سخنانی اظهار داشت: همه ما بر سر سفره اباعبدالله(ع) بزرگ شده ایم و تربیت یافته مکتب این امان همام هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیرغلامان امام حسین(ع) در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی و به عنوان مبلغان دین نبوی تلاش می کنند لذا شایسته تجلیل هستند. 

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی یک کار ضروری و راهبردی فرهنگی است که امسال استان کرمانشاه افتخار میزبانی این اجلاس را دارد.

در ادامه این مراسم، استاندار کرمانشاه نیز در سخنانی گفت: در ایام عزاداری امام حسین(ع) توفیقی شد که میزبانی نوزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان را در استان کرمانشاه داشته باشیم.

بهمن امیری  مقدم افزود: همه ما خادم امام حسین(ع) هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از آنجا که استان کرمانشاه دروازه کربلاست این همایش جایگاه خاصی را خواهد داشت و این یک فرصت خوبی است که این استان را به جهانیان بشناسانیم.

وی بیان داشت: این همایش یکی از همایشات بین‌المللی است که یک نشاط معنوی با برگزاری آن در سطح استان ها که می خواهد شد.

امیری مقدم افزود: این اجلاس فرصتی بی‌نظیر برای نمایش زیبایی‌های معنوی و سنت‌های حسینی و معرفی پیرغلامان و مداحان برجسته ائمه اطهار کرمانشاه به همگان است.

استاندار کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با هم افزایی، همراهی و همدلی تمامی دستگاه‌ها این همایش بین المللی در سطح بسیار شایسته ای در استان کرمانشاه برگزار شود./1400/

ارسال نظرات