۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۱۷۰۳۴
معاون حوزه علمیه گیلانغرب:

هر شبکه ماهواره ای به منزله یک جبهه جنگ است

هر شبکه ماهواره ای به منزله یک جبهه جنگ است
کرمانشاه ـ حجت  الاسلام رضوانی زاده گفت: ماهواره سلاح دشمن در برای مسلمانان است، امروز هر شبکه ماهواره ای حکم یک جبهه جنگ را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده عصر امروز در دیدار طلاب و روحانیون طرح هجرت شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: امروز سلاح تبلیغات بسیار قوی تر و تاثیرگذارتر از هزاران بمب است.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب افزود: از این رو کسانی که در کسوت ملبغ دینی کار می کنند؛ افرادی خاص و تاثیرگذار هستند که وظایف آنها بسیار حساس و کلیدی است.

این  استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: با این حال همواره شنیده می شود که روحانیون و مبلغین دینی در مسیر انجام کار خود با مشکلات و سنگ اندازی هایی از سوی دین ستیزان و گروه های بی دین روبرو هستند که یک مبلغ دینی نباید از این گروه ها متاثر شود و کارش تحت الشعاع قرار بگیرد.

حجت الاسلام رضوانی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با ابزار نگرانی از ضریب نفوذ شبکه های ماهواره ای در بنیان خانواده ایرانی و مسلمان، گفت: ماهواره سلاح دشمن در برای مسلمانان است، امروز هر شبکه ماهواره ای حکم یک جبهه جنگ را برای دشمنان اسلام دارد.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب افزود: باید طلاب و مبلغین دینی به خوبی آسیب های جبران ناپذیری که ماهواره به خانواده ها به ویژه نسل جوان وارد می کنند را با زبان شیوا بیان کنند، زیرا بخش عمده ای از برنامه های ماهواره ای در راستای استحاله فکری و عقیدتی جوان مسلمان ساخته می شوند./1400/

ارسال نظرات