۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۱۷۱۷۳
بیانیه جنبش مجاهدین فلسطین؛

افزایش رعب و وحشت از مقاومت فلسطین در میان صهیونیست‌ها

افزایش رعب و وحشت از مقاومت فلسطین در میان صهیونیست‌ها
جنبش مجاهدین فلسطین در پی هلاکت یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری رود اردن اعلام کرد، رعب و وحشت از مقاومت فلسطین در میان صهیونیست‌ها افزایش یافته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش مجاهدین فلسطین با صدور بیانیه‌ای در صفحه تلگرامی خود با اشاره به رعب و وحشتی که از مقاومت فلسطین در میان صهیونیست‌ها ایجاد شده است تأکید کرد: کشته یا زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست با گلوله‌های خود صهیونیست‌ها در طولکرم واقع در کرانه باختری اشغالی، وضعیت رعب و وحشتی را که قهرمانان مقاومت در دل سربازان دشمن صهیونیست کاشته اند، آشکار می‌کند.

این جنبش فلسطینی افزود: ما به قهرمانان مقاومت مستمر در کرانه باختری، قدس و هر کجا که محاسبات دشمن را بهم ریخته و شکنندگی ارتش او را آشکار ساخته است، سلام و درود می‌فرستیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما تأکید می‌کنیم که وضعیت وحشت در میان سربازان صهیونیست محصول طبیعی مقاومت در کرانه باختری است که نشان دهنده میزان ناتوانی صهیونیست‌ها در مقابل افزایش عملیات قهرمانانه فلسطینیان در کرانه باختری و قدس است.

جنبش مجاهدین فلسطین همچنین تأکید کرد: کرانه باختری، مخزن انقلاب و مقاومت باقی خواهد ماند و سیاست حمله، تعقیب و بازداشت نیرو‌های مقاومت با هدف پایان دادن به شرایط و وضعیت انقلابی در حال رشد در کرانه باختری موفق نخواهد بود.

این جنبش افزود: ما خواهان افزایش عملیات قهرمانانه هستیم که سربازان و گله‌های غاصب صهیونیستی (شهرک نشینان صهیونیست) در قدس، سرزمین اشغالی و کرانه باختری را هدف قرار می‌دهد، تا زمانی که اشغالگران از سرتاسر خاک مقدسمان رانده شوند.

گفتنی است در تیراندازی اشتباهی یک نظامی صهیونیست به سوی شماری از نیرو‌های اسرائیلی در شهر طولکرم در کرانه باختری اشغالی یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و شمار دیگری زخمی شدند./۹۸۸/

ارسال نظرات