۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۱۷۱۷۸
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان

آماده تر از هر زمانی برای مقابله با پروژه های آمریکایی صهیونیستی هستیم

آماده تر از هر زمانی برای مقابله با پروژه های آمریکایی صهیونیستی هستیم
هاشم صفی الدین اعلام کرد که مقاومت اسلامی امروز آماده تر از از هر زمان دیگری برای مقابله و شکست دادن پروژه های آمریکایی و صهیونیستی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در سخنانی تصریح کرد: ما فعالیت خود را برای مقابله با توطئه های آمریکا و اسرائیل علیه لبنان و منطقه ادامه خواهیم داد و با تکیه به تجربه و توان مقاومت و توکل به خدا به خوبی می دانیم چگونه باید با این توطئه ها مقابله کنیم و آنها را شکست دهیم.

وی افزود: تجربه، مقاومت و قدرت توکل ما به پروردگارمان و درک دقیق ما از وضعیت دشمن و خون شهدا از جمله شهید احمد قصیر و تمام شهدای پیش از وی، امروز ما را آماده تر از از هر زمان دیگری برای مقابله با پروژه های آمریکا و اسرائیل و شکست دادن آنها کرده است.

صفی الدین تاکید کرد: راهی جز مقاومت تا رسیدن به اهداف کامل خود نداریم، زیرا دشمنان دست از سر ما بر نداشته و نخواهند داشت. هر خیال و تصور امتیاز دادن به دشمن، خیانت به خون شهدا، ایثار و مقاومت آنان است، زیرا هر امتیازدهی، نیروهای مقاومت و فلسطین، منطقه و همه دستاوردهای پیشین ما را در معرض خطر نابودی قرار می‌دهد.

وی خطاب به برخی در داخل لبنان که "در طول تاریخ خود نه با مقاومت، نه با مردم لبنان، نه با مردم فلسطین و نه با مسائل اساسی امت اسلامی همراه نبوده اند"،گفت: اینها ملتمسانه از خارجی ها و غرب خواهان فرصت سیاسی یا موقعیتی در مدیریت کشور بوده اند.

صفی الدین افزود: به اینها می گوییم اگر روی آمریکایی ها، اسرائیلی ها و برخی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس حساب کرده اید، بسیار در اشتباه هستید، چون به نتیجه ای نخواهید رسید. همه اینها روزی شما را رها خواهند کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات