۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۱۷۳۷۴
جانشین فرمانده سپاه استان قم:

رشادت های رزمندگان و اسرای دفاع مقدس ستودنی است

رشادت های رزمندگان و اسرای دفاع مقدس ستودنی است
سردار کبیری پور گفت: درک زحمات، تلاش ها و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس بسیار سخت است و نباید این زحمات به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم در همایش اختتامیه مسابقات فوتسال جام آزادگان که در تالار تئاتر و فرهنگ شهر که با حضور گروه تبلیغی جهادی رشد و مجموعه ثامن برگزار شد، با اشاره به مناسبت سالروز آزادسازی اسرای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: درک زحمات، تلاش ها و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس بسیار سخت است و نباید این زحمات به فراموشی سپرده شود.

وی در ادامه ضمن بیان خاطره‌ای از دفاع مقدس افزود: این خاطره ها تنها گوشه هایی از رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های دفاع مقدس و در اردوگاه ها و زندان های صدام است که با زبان قابل بیان و توصیف نیست.

سردار کبیری پور با اشاره به امدادهای الهی و عنایت اهل بیت(ع) در جنگ جبهه مقاومت با گروه های داعش و النصره خاطرنشان کرد: یکی از جلوه های جبهه مقاومت همانند دفاع مقدس، استمداد و کمک گرفتن رزمندگان اسلام از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است که آنان نگاه ویژه‌ای به نیروهای اسلام و مقاومت داشتند و این عنایات واقعیت های دوره های ما است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم در توصیه ای به شرکت کنندگان همایش فوتسال جام آزادگان بیان داشت: نباید نسبت با ورزش هایی مثل فوتبال و فوتسال به گونه‌ای برخورد شود که جایگاه حب ها و بغض ها مخلوط شود و با افتادن در دام شیاطین دچار افراط ها و تفریط های گوناگونی شویم؛ بلکه باید به ورزش ها نگاهی فراتر از نگاه «بازی بودن» نداشته باشیم.

گفتنی است، در پایان این همایش از برگزیدگان مسابقات فوتسال جام آزادگان تجلیل شد.

ارسال نظرات