۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۱۷۴۲۱
با حضور شخصیت های حوزوی ایران و عراق؛

مراسم اولین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله طباطبایی حکیم برگزار شد

مراسم اولین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله طباطبایی حکیم برگزار شد
مراسم اولین سالگرد عروج ملکوتی فقیه اهل بیت و مرجع جهان تشیع آیت الله سید محمدسعید طباطبایی با حضور شخصیت های حوزوی ایران و عراق در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم اولین سالگرد عروج ملکوتی فقیه اهل بیت و مرجع جهان تشیع آیت الله سید محمدسعید طباطبایی حکیم پنجشنبه شب با حضور مسئولان حوزوی و جمعی از روحانیت کشور عراق و همچنین با حضور مردم ولایتمدار قم در مسجد اعظم حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم آیات خاتمی، حسینی بوشهری، شب زنده دار، حجج اسلام والمسلمین رفعتی نائینی و ملکا رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم و نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید حضور داشتند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری سخنران مراسم با اشاره به جایگاه انسان در عالم خلقت گفت: در نظام خلقت و آفرینش انسان دارای جایگاه رفیعی است و در قرآن در موارد متعددی از انسان به نیکی و به عنوان موجودی ممتاز یاد شده است.

وی با اشاره به شخصیت آیت الله حکیم ابراز کرد: این مرجع تقلید ۸ سال و نیم در زندان های صدام بود، آن هم زندان همراه با شکنجه های سخت اما تسلیم نشدن این عالم روحیه ای برای دیگر زندانیان بود و این عالم بزرگوار در خارج و داخل زندان الگوی همگان بود.

ارسال نظرات