۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۱۷۷۶۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

دوره تخصصی تفسیر قرآن کریم برگزار می شود

دوره تخصصی تفسیر قرآن کریم برگزار می شود
لرستان - عزیزی از برگزاری دوره تخصصی تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب خواهر حوزه علمیه لرستان خبر داد و گفت: طلاب سطح دو و سه حوزه می توانند در این دوره شرکت کنند.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به برگزاری دوره جامع آموزش «منظومه فکری رهبر انقلاب» اشاره کرد و بیان داشت: مخاطبین این دوره طلاب تمام سطوح، مبلغان، دانش آموختگان و اساتید حوزه هستند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: بهره‌مندی از اساتید برجسته، توانمندی در نقش‌آفرینیِ مؤثر در جهاد تبیین و بهره‌مندی از تخفیف جهت شرکت در دوره‌های آموزشی روش مطالعه، تندخوانی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی از مزایای این دوره است.

وی با بیان اینکه از دیگر مزایا امکان شرکت در سطح دو (تربیت مدرس و تربیت پژوهشگر) در رشته‌های مختلف و ضروری است، گفت: به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می شود.

عزیزی با بیان اینکه ثبت‌نام از امروز یک تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد، ابراز کرد: جلسات مقدماتی دهم مهرماه آغاز می شود و ثبت‌نام در سایت مجموعه تبیین به آدرس https://www.tabyinmanzome.ir/courses/maaref-enghelab/maaref7 امکان پذیر است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه به برگزاری کارگاه تفسیر تخصصی قرآن کریم ویژه طلاب اشاره کرد و گفت: این دوره به همت ستاد اقامه نماز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب سطح سه و دانش آموختگان سطح دو خرم آباد و دیگر شهرستان ها می توانند در این دوره شرکت کنند.

عزیزی بیان کرد: این دوره آموزشی تفسیر تخصصی قرآن کریم به مدت دو روز در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور برگزار می شود و اسکان طلاب در خوابگاه مرکز تخصصی زینبیه(س) در نظر گرفته شده است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات