۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۷۱۷۷۸۳

قدس اساس نزاع با دشمن و قبله مجاهدان و انقلابیون است

قدس اساس نزاع با دشمن و قبله مجاهدان و انقلابیون است
حماس و جهاد اسلامی ضمن برگزاری یک نشست در غزه در سطح رهبران دو جنبش با مشارکت رهبران سیاسی، نظامی و امنیتی به بررسی روابط دوجانبه در تمامی عرصه‌ها پرداخته‌ و خواستار قطع همکاری امنیتی رام الله با دشمن صهیونیست شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین دیروز دوشنبه پس از پایان یک نشست در غزه با صدور بیانیه‌ای مشترک، مقاومت را گزینه راهبردی و غیرقابل برگشت خوانده و درباره هرگونه حماقت رژیم اشغالگر علیه ملت و مقاومت فلسطین هشدار داده و اعلام کردند که پاسخ ما به هرگونه تجاوز دشمن قاطع و واحد خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این بیانیه مشترک آمده است: در این نشست روابط دوجانبه در تمامی زمینه‌ها اعم از سیاسی، امنیتی و نظامی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته و توافق شده که فعالیت‌های مشترک بین دو جنبش تقویت شود.

در ادامه بیانیه آمده است: در 53امین سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی بار دیگر تاکید می‌کنیم که قدس اساس نزاع با دشمن و قبله مجاهدان و انقلابیون است و شمشیر قدس در نیام نخواهد رفت و به نبرد قدس تا آزادی این سرزمین و بازگشت آوارگان ادامه می‌دهیم.

دو گروه مقاومت فلسطین افزودند: از تشکیلات خودگردان در کرانه باختری می‌خواهیم که دست از تعقیب و بازداشت مبارزان فلسطینی بردارند و هرچه سریع‌تر زندانیان سیاسی را آزاد کند و به همکاری امنیتی با دشمن صهیونیست پایان دهد.

این بیانیه در پایان اعضا و طرفداران حماس و جهاد اسلامی را به همبستگی و نزدیکی هرچه بیشتر برای خدمت به ملت و مقاومت قهرمان فلسطین فراخواند و افزود: بر ملت بزرگ فلسطین، شهدای عزیز به ویژه شهدای نبرد «وحدت میدان‌ها» علی الخصوص شهید تیسیر الجعبری و خالد منصور و تمامی اسرای قهرمان از جمله اسیر مقاوم و قهرمان خلیل عواوده که 173 روز است، دست به اعتصاب غذا زده است، سلام و درود می‌فرستیم.

حماس و جهاد تأکید همچنین بر تحقق وحدت ملی فلسطین از طریق تشکیل شورای ملی جدید با مشارکت تمامی فلسطینیان در داخل و خارج تاکید کرده و اعلام کردند که برای تحقق این مهم، به تلاش‌های مشترک خود به منظور تشکیل چارچوبی ملی به منظور یکپارچه‌سازی تلاش‌ها در این زمینه ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات