۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۷۱۷۸۰۲
حجت الاسلام تمنایی:

شهدا به کشور عزت و اقتدار بخشیدند

شهدا به کشور عزت و اقتدار بخشیدند
اصفهان _ دبیر کمیته روحانیون یادواره شهدای شمال اصفهان گفت: شهدا به کشور عزت و اقتدار بخشیدند و کار برای آنها پربرکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا تمنایی دبیر کمیته روحانیون یادواره شهدای شمال شهر اصفهان، عصر امروز در جمع ائمه جماعات شمال اصفهان، با بیان اینکه یادواره شهدای شمال اصفهان یادواره‌ای متفاوت است، گفت: با یادواره‌های شهدا جامعه و مساجد خود را شهدایی کرده و فرهنگ شهادت و ایثار و دفاع مقدس را در جامعه ترویج می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: یادواره شهدای شمال اصفهان در بازه زمانی نزدیک به دو ماه ادامه خواهد داشت و در محیط‌های مختلف منطقه شمال اصفهان با استفاده از ابزار هنر و فعالیت‌های گسترده فرهنگی برگزار خواهد شد و از ائمه جماعات منطقه تقاضا داریم در اطلاع رسانی این یادواره ما را همراهی کنند.

حجت الاسلام تمنایی با اشاره به آینده‌نگری امام خمینی، اظهار کرد: ایشان می‌دانستند شهدا با ایثار و فداکاری و جانبازی خود چه اقتداری به اسلام و جمهوری اسلامی خواهند بخشید. هرکجا برای شهدا گام برمی‌داریم با خیر و برکت بسیار همراه است، شهدا به ما امید و اقتدار و عزت بخشیده و به مظلومان جهان احساس امنیت بخشیده و باعث هراس و رعب و وحشت دشمنان اسلام و مسلمین و مستکبران جهان شده‌اند.

دبیر کمیته روحانیون یادواره شهدای شمال شهر اصفهان، با تأکید بر اهمیت استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی برای معرفی شهدا و آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: هر کدام از ائمه جماعات روزی دو دقیقه برای تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی زمان بگذارند دستاوردهای بسیاری را به دنبال خواهد داشت و لازم است به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات